Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ulkonäkö"virheitä" et hyväksy naisellesi?

Vierailija
16.01.2012 |

Eli siis millaisesta naisesta et kiinnostuisi ja millaista et huolisi. Kyse ei ole siitä millaiseksi jo valittu kumppani ei saisi muuttua (ihan eri asia jos rakastaa jo valmiiksi ;)).

Itse en huoli:

- kaljua (kaljuuntunutta, ajeltu alapää ok)

- huomattavan ylipainoista

- huomattavan epäsiistiä, haisevaa

- täysin tyylitajutonta (kuten esim. ekohipit ja duckface-naiset)

- naista joka ei osaa laittaa vyötä oikealle korkeudella, ei se kuulu tissien korkeudelle

- silikonihoro

- pettäjä

- vasemmisto- tai vihreiden-puolueen äänestäjä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän vain toivoisin että naisella olisi edes pillu.

Vierailija
2/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pettäjä

Miten nämä näkyvät ulkonäössä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylempi ei näy. Mutta alempi kyllä näkyy. Kyllähän sitä ihmisestä huomaa kun IQ ei ole kauhean korkealla.

Vierailija
4/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän vain toivoisin että naisella olisi edes pillu.

Vierailija
5/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ihan heteronainen, mutta jos naisista pitäisin, niin seuraavia ominaisuuksia en häneltä haluaisi:

-Lihava, ei edes vähän tukeva

-Kalju

-Pallinaamainen

-Paha ihottuma tai muut kamalan näköiset ihovirheet

-Liian lähekkäin olevat silmät

-Täysin laittautumaton, hygieniasta huolehtimaton ja pukeutumisestaan piittaamaton "luomumuija"

-Ruman väriset hiukset, joiden väri ei sovi ko. naiselle

-Huonokuntoiset hiukset

-Pissismäinen pukeutumistyyli, esim. yhdistelmä fiorellafarkut, pinkki yläosa ja alta tummat päältä vaaleat hiukset -yhdistelmä olis totaalinen turn off

-Huono ryhti, laihaläski-olemus

-Aneemisen näköinen

-Perussuomalaisten äänestäjä

Semmoset vaatimukset. Ehkä ihan hyvä, että en ole kiinnostunut naisista, koska taitaisin jäädä yksin.

Vierailija
6/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pettäjä

Miten nämä näkyvät ulkonäössä?

Kysyt pettäjältä milloin viimeksi petit, niin menee hämilleen. Vasemmistolaisen tunnistaa, kun sillä on lenkkarit oopperassa. Vihreän tunnistaa, kun sen ekokuontalo ei näytä ollenkaan luomulta tai sitten on yliluomu, eikä ole raaskinut saastuttaa edes sampoon verran.

Vierailija
7/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huoli:

- Kaksoisleuka

- huomattavan ylipainoista

- huomattavan epäsiistiä, haisevaa

- Epäsiistiä ihan kaikessa

- Sellureidet

- Pettäjä

- Vasemmisto- tai vihreiden-puolueen äänestäjä

- Lyhyet paksut jalat

- Ei vyötäröä

- Löysä pillu ei kiva

- Isot roikkuvat häppärit

- Iso läskinen perse

- Työtön

- Ei korkeakoulututkintoa

Noita olen koittanut välttää ja vaimoni on tällä hetkellä ehkä näiden aika tarkkojenkin syiden takia ranskalainen. Menemme kesällä naimisiin.

Vierailija
8/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ranskalaiseni on suomalainen. Tai no.. ahvenanmaalainen, eli vähän niinkuin sellainen ruotsalainen mutta vajaa.

Vierailija
9/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- naista joka ei osaa laittaa vyötä oikealle korkeudella, ei se kuulu tissien korkeudelle

- silikonihoro

- pettäjä

Itsellä tuo kalju ei haittaisi, alapään kaljuuntuminen tuntuisi oudolta, painoa voi hallitakin, siisteys hoituu peseytymällä ja samalla hajut lähtee, tyylitajussa voi auttaa.

Vyön korkeus nyt on täysin vaatteesta kiinni. Jos sillä ainoana vaatekappaleena on tarkoitus pitää vähän siveellisyyttä yllä, kyllä se silloin on vähän pakko pitää tissien päällä.

Silikonit, pettäminen ja vasemmisto- viherhörhöt kuuluvat samaan kastiin, jotka ovat täysi Not.

Vierailija
10/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita olen koittanut välttää ja vaimoni on tällä hetkellä ehkä näiden aika tarkkojenkin syiden takia ranskalainen. Menemme kesällä naimisiin.

Tulevaa hääonnea teille!

Se tuleva vaimosi on muuten nyt vielä morsian. Toivottavasti ranskattaresi ei vanhene tai itse kypsyt ennen sitä...

Vierailija
11/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei painolla ole heille enää mitään merkitystä. Sitten saat vaan uneksia enää sutjakoista ja karvattomista suomitytöistä.

Vierailija
12/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

googleta vieraskieliset sanat ennen käyttöä jos merkitys on epäselvä

Jos olisin kiinnostunut naisista niin (naisena) alapään pitäisi olla puhdas; muuten sellainen liiallinen ulkonäköön keskittyminen kävisi pitemmän päälle hermoihin.. mene töihin, lue kirja, mene lenkille tai opiskele jotain ihan sitten vaikka omaehtoisesti. Ei nyt helvetti voi oma pärstä ja vaateet kiinnostaa kokoajan. Rahaakin ne haluavat eikä itse halua tehdä sen eteen mitään... kerran seurustelin naisen kanssa, en tajua miten miehet jaksaa?! Kai se (Y) sitten on sen arvoista... ??

Vierailija
13/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä ihmisestä huomaa kun IQ ei ole kauhean korkealla.

Tai käytät välimerkkejä.

Vierailija
14/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis kelpaisi av-mammoille, voih! onneksi omalle ukolle sentään

t. pälvikaljupotilas

Vierailija
15/15 |
16.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pettäjä

- Vasemmisto- tai vihreiden-puolueen äänestäjä

Hmmm. Onko vaimokkeesi ehdokas kevään vaaleissa Sarkozy vai Le Pen? Toivottavasti tunnet jo ranskalaisen tavan pitää rakastajia? Se nimittäin ei ole myytti. Ja kyllä, asun Ranskassa.