Onko tuo, että naisen tulisi olla hoikka
yritys pitää nainen heikkona (nälkä jne?
Samallatavoin, kuin meikkaaminen vie aikaa muulta tärkeältä, ja objektisoi naisen, plus emme enää osaa pitää normaalia kauniina, ei meikaTUT ihmiset huonompia tms.
Plus kaikki muut touhut, jossa naisesta tehdään ulkonäön perusteella arvioitava esine,kauneusleikkaukset jne.
Kommentit (5)
Parhaiten hedelmöittyvät ihmiset ovat painoindeksiltään 22-25, punaiset huulet ja posket tarkoittavat hyviä veriarvoja, symmetrisyys myös on merkki hedelmällisyydestä. Pelkkää biologiaa, miehiä on aina manipuloitu ja huijattu.
yritys pitää nainen heikkona (nälkä jne?
Samallatavoin, kuin meikkaaminen vie aikaa muulta tärkeältä, ja objektisoi naisen, plus emme enää osaa pitää normaalia kauniina, ei meikaTUT ihmiset huonompia tms.
Plus kaikki muut touhut, jossa naisesta tehdään ulkonäön perusteella arvioitava esine,kauneusleikkaukset jne.
Osaatko sanoa kuka/mikä niin sanoo tai määrää että naisen tulisi olla hoikka?
Joku lakipykälä? Kaikki miehet?
Kuule, ei yhtään kukaan. Jos olet niin hölmö, että uskot mainostajien ja markkinoijien "ohjelmointiin", olet tyhmä.
Eiköhän normaalivartaloinen ole ihan ok, ja aika moni mies tykkää hiukan pyöreähköstä naisesta, ei
luuviulusta!
ole paljon elinvoimaisempi kuin 100kg valas.
ole paljon elinvoimaisempi kuin 100kg valas.
että mikä ap:ta itseään vaivaa, jos luulee hoikkuuden vaativan nälän näkemistä? Minä olen aina ollut normaalipainoinen, ja olen aina syönyt hyvin ja herkkujakin. En joudu laskemaan kaloreita enkä niin tekisikään. Ihme juttuja.
Mitä luulet?