Muita BED tyyppejä paikalla?
Mitä olet syönyt viimeksi ja paljonko ja miksi?
minä 10min sitten konvehtirasiallisen ja ranskanleivän voilla, juustolla makkaralla ja puoli litraa maitoa :(
Syy, ahdistus rahasta, erosta joka 1/2 vuotta sitten ja työttömyydestä jolle ei näy loppua...
Huh..
Kommentit (8)
että mulla olisi BED, koska musta on absurdia, että kaikkeen pitää olla joku "diagnoosi", mutta silti:
viimeksi söin 4 croissantia, 2 voisilmäpullaa, kilon appelsiineja ja kaurareikäleivän yleiseen elämänahdistukseen, joka tiivistyi tehokkaasti kyseiseen iltaan.
että mulla olisi BED, koska musta on absurdia, että kaikkeen pitää olla joku "diagnoosi", mutta silti:
viimeksi söin 4 croissantia, 2 voisilmäpullaa, kilon appelsiineja ja kaurareikäleivän yleiseen elämänahdistukseen, joka tiivistyi tehokkaasti kyseiseen iltaan.
jaa että mitäkö söin viimeksi:D
-2 vanukasta
-paketin hornetteja
-patongin
-2 pullaa.Ja se oli sitten iltapala. Että silleen.
Söin neljä tortillaa ja parin tunnin päästä puol litraa jätskiä?
Eilen söin kaks lautasellista spagettia ja rasiallisen viinirypäleitä.
Syy molempiin: oli nälkä, ruoka oli hyvää ja sitä oli riittävästi.
Nyt on pakko mennä jääkaapille syömään, kun nälkä kurni jo ennen tämän lukemista. Tuosta nuo croissantit ja voisilmäpullat ovat ehdotonta herkkuani. Ei varmasti löydy pakasteestakaan. Appelsiinit ei aiheuta mitään...
Itse olen syönyt tänään:
- aamulla kaksi tummaa voileipää, jossa metvurstia ja emmentalia siivut ja kurkku nätisti leikattuna.
- Päivällä itsepaistettua lohta, vähän muusia ja kreikkalaista salaattia
- illalla yksi perunarieska, jossa pari emmental siivua, päällä kaksi paprikasiivua ja kaksi kurkkusiivua.
Ei näköjään riitä pitämään nälkää pois. Mitä leipää ja leivän päällistä ehdotatte yöpalaksi? Tarkoitus olisi korvata nuo croissantit ja voisilmäpullat, kun ei löydy...
Mitä leipää ja leivän päällistä ehdotatte yöpalaksi?
Mutta saanen ehdottaa paahdettua ruisleipää, savuporokoskenlaskijaa ja metukkaa? Sikamaisen hyvä yhdistelmä mielestäni.
Mitä leipää ja leivän päällistä ehdotatte yöpalaksi?
Mutta saanen ehdottaa paahdettua ruisleipää, savuporokoskenlaskijaa ja metukkaa? Sikamaisen hyvä yhdistelmä mielestäni.
Kiitoksia vastauksesta... muuten olisi onnistunut juuri tuollaisena, mutta savuporokoskenlaskija loppui reilu viikko sitten. Muita juustoja on, niin ei vielä uutta tilalla. No nyt tuli huomattua, että Valion aurinkokuivattu tomaatti tuorejuusto 5.2. päiväyksestä huolimatta oli homeessa.
Sovelsin:
Saaristolaisleipää (neljä paksua siivua)
Kahdelle paksusti valkohomejuustoa
Kahdelle sinihomejuustoa paksusti
päälle kaksi siivua punaleima emmentalia ja niiden päälle kaksi siivua naudan sisäpaisti leikkelettä lautasena Fazerin tummanruskea suklaalevy ja tässä sängyssä nyt herkuttelen.
jaa että mitäkö söin viimeksi:D
-2 vanukasta
-paketin hornetteja
-patongin
-2 pullaa.
Ja se oli sitten iltapala. Että silleen.