G: Minkä kirjan luit viimeksi, suositteletko muillekin?
Tuomas Kyron Mielensäpahoittaja ja kyllä, ihan kympillä.
Kommentit (30)
Kari Hotakaisen uusimman, nimi jo karkasi mielestä... Tykkään Hotakaisen kirjoista, eli suosittelen.
Samaan aikaan luin miehen joululahjakirjan, Remeksen uusimman. En todellakaan suosittele, on jo ehkä viimeiset viisi kirjaa vain toistanut itseään. Mutta ihan nopealukuinen pläjäyshän se on.
Kathryn Stockettin Nicevillen. Ruotsinkielinen käännös, oletettavasti jonkin toisen niminen suomeksi ja alkuperäiskielellä löytyy nimellä The Help. Suosittelen todella lämpimästi!:)
Mats Eric Nilsson: Aitoa ruokaa. Suosittelen todella. En itse tiennyt miten pahasti teollisuus tärvelee ruoka-aineitamme ennen kuin luin kirjan
Saarikoski-elämäkerran kakkososa. Suositelen, jos Penan elämä & teot kiinnostaa.
Viimeiseen hengenvetoon, on erittäin hyvin kirjoitettu kirja, melko rankka aiheiltaan.
voi sen lukea, jos eteen tulee, mutta ei sita etsimaan kannata. Siis ihan ok, mutta ei nyt mikaan vaikuttava teos.
Luen kyseisen kirjailijan teoksia "välipalaksi",
ikäänkuin naistenlehtiä jotkut.
Tykkään tavastani, se rentouttaa ;-D
Mielettömän hyvä. Kertoo kirjoittajan pojan (joka oli tuolloin 3 v.) matkasta taivaaseen ja sieltä takaisin. Uskomaton kirja. Kannattaa lukea!
Suosittelen!
Olen vasta löytänyt Nesbon dekkarit ja hurahtanut niiden maailmaan.
En kyllä välttämättä suosittelisi, paitsi jos janoaa perusamerikkalaista bestselleriä ja on tylsistynyt. Tusinakirja.
Suosittelen!
Olen vasta löytänyt Nesbon dekkarit ja hurahtanut niiden maailmaan.
Myös suosittelen, ja ne islantilaisen Indriassonin tai jotain sinne päin, ensimmäinen oli Räme ja sen muistan.
Kätilö on taatusti niin kevyempää kuin "raskaampaa" tekstiä lukeneelle erilainen lukukokemus.
Suosittelen, jos huvittaa lukea linnuista. Mukava tunnelma, paljon hyviä lintujuttuja :)
Mukavaa lomalukemishömppää. Suosittelen mukaan aurinkorannalle palmun alle... =)