Hei "ystävä"! Kysyit eilen mitä mulle kuuluu, mutta ei minua
oikein huvita vastata sinulle.
Viimeksi kulin sinusta joskus lokamarraskuun vaihteessa kun itse kyselin kuulumisia, jälleen kerran, ja sain vastaukseksi parikolme-sanaisen toteamuksen. Ei siinä mitään, mutta kun minusta ystävyyteen kuuluu muutakin kuin joka 3s.kuukausi jokunen sana ja ennenkaikkea se että jos toisella on huolia, surua tms niin silloin ollaan tukena.
Ja soitellaan edes joskus.
En tiedä, ehkä olen väärässä mutta kun mulle ei kuulu nyt hyvää vaan totaalipaskaa ja päivittäin mietin keinoja lopettaa tämä paska ja koska koen että et ole tarpeeksi läheinen ja varsinkaan kiinnostunut asioistani niin en viitsi kertoa sitä sinulle. Joten jos vatsaan niin vastaan täyttä valhetta tai sitten en vastaa lainkaan.
En minä tiedä.
Kommentit (11)
Meitä on tosiaankin moneen junaan, tuollaisen kanssa en todellakaan olisi enää tekemisissä.
ap
kannata kertoo ns ystävällekkään kovin paljo asioita.
Minä kerroin ett oon väsy nii ystävä teki sit lastensuojeluun ilmotuksen -.-
vaikkei väsymykseni tarkoittanut muuta kuin että
huonosti nukuttu yö ihan väliaikaisesti...tämmösiä nää ystäväiset.
Ehkä hän ihmettelee, miksi et tue häntä.
Näemme tilanteet aina omien silmälasiemme läpi.
Jos sulle ei kelpaa tavallinen ystävä, jolle ei tapahdu mitään, niin ei voi auttaa. Ei se ystävä siitä silti sen menevämmäksi ja mielenkiintoisemmaksi muutu. (mulla ainakaan ei yleensä ylipäätään kuulu muuta kuin "sitä tavallista" ja hyvä niin, koska jos kuuluisi, se olisi kuitenkin jotain huonoa.)
Äläkä valita, että et saa tukea ongelmissasi: et tietenkään, jos et kerran kerro niistä. EHkä sun elämäsi onin totaalipaskaa juuri siksi, ettet kerro huolistasi kenellekään etkä kelpuuta elämääsi ketään?
facebook on täynnä vain "kylän juoruämmiä" jotka haluavat jotain puheenaihetta.
aina vain kysytään mitä kuuluu ja siihen vastataan:hyvää. ei mitään todellista. Ennen nähtiin ihmisiä, nyt ei ole aikaa
Mulle puhelimella soittaminen on tajuttoman vaikea toimenpide. Siitä on tullu oikeen mörkö :D
En tykkää yhtään puhua puhelimessa. Tekstarit ja sposti sekä fb ovat mun juttu. Tykkään kyllä kirjottamisesta.
Enkä ainakaan enempää kuin mitä hän minulle.
ap
ilman tarvetta kertoa ensisjaisesti omista huolistasi?
Eilisessä viestissäkin seisoi että kuuluu hyvää.
Sille en sitten mahda mitään jos ei puhu totta mutta ainakin tähän asti on puhunut.
ap
Ehkä hän ihmettelee, miksi et tue häntä.
Näemme tilanteet aina omien silmälasiemme läpi.
Elämällä on varmasti antaa sinulle vielä jotain ihanaa, jonka haluat saada. Älä lähde vielä pois. Odota vielä edes yksi vuosi.
kannata kertoo ns ystävällekkään kovin paljo asioita.
Minä kerroin ett oon väsy nii ystävä teki sit lastensuojeluun ilmotuksen -.-
vaikkei väsymykseni tarkoittanut muuta kuin että
huonosti nukuttu yö ihan väliaikaisesti...
tämmösiä nää ystäväiset.