Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Etäisä haukkuu 8v tyttöä lihavaksi, laiminlyö jatkuvasti

Vierailija
14.01.2012 |

"perushoidon" eli lapsi ei pääse isiviikonloppujen aikana saunaan/suihkuun/pesulle, ei saa lämmintä ruokaa, nukkumaanmenoajat on mitä on,saa katsoa väkivaltafilmejä isän kans(joista tullut painajaisia)jne.Lapsi ei haluis isälle mennä mutta mies ilmoittaa että haastaa mut oikeuteen jos en lasta anna.Tapaamissopimusta ei ole koska isä ei ole halunnu,ottaa lapsen luokseen silloin kun hänelle sopii.olen ollu yh alusta asti.Mitä tässä kannattais tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sitä pelkäät?

Kuulostaa nimittäin siltä, että ei haasta ja jos haastaakin niin ei pärjää siellä.

Vierailija
2/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka takia oon sairaslomalla toistaseks),sekä siihen että perhetaustani on huono (mun äiti oli väkivaltainen skitsofreenikko)eli mäkään en voi olla kuulemma kunollinen äiti..meillä köyhää, mies töissä ja päällisin puolin "kunnollinen" (ollessamme parisuhteessa ennen lapsen syntymää oli väkivaltainen ja uskoton,patologinen valehtelija jne)ja hyvä "puhumaan", mä taas ihmispelkoinen ja ahdistunut..pelolla se osaa hallita mua :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

masennuksen vuoksi et tule häviämään, tajunnet sen itsekin...?

Vierailija
4/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamissopimusta ei ole ja lapsi on 8.

Nyt ap, toimi lapsesi puolesta. Tee hänestä lastensuojeluilmoitus. Siitä se asioiden hoitaminen lähtee.

Vierailija
5/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu vaan ettei riitä energia mihinkään oikeudenkäynteihin jne..Jos siis mies ei suostu kirjallista tapaamissopimusta kirjoittamaan (kuten ei oo halunnu tähän asti jotta ei "rajoita" hänen omia menojaan), voinko kieltäytyä luovuttamasta lasta?sanoo,että soittaa mulle poliisit silloin ??:O ap

Vierailija
6/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein vastaaavanlaisessa tapauksessa näin:

-varaa aika koulupsygoligille

-kerro sielä tilanne ja anna lapsen kertoa painajaisista ja muista epäkohdista. Näin asia tulee kirjattua.

-teillä ei ole tapaamisista sopimusta, poliisit ei voi mitään vaikka isä ne soittaisikin.

-ole yhteydessä lastenvalvojaan koulupsygologi käyntien jälkeen. Pyydä lausunto psygolilta.

-tee tämä kaikki niin että isä ei tiedä niin ei tule riitaa ennen lastenvalvojalla käyntiä.

-jos laitat tekstiviestejä tai sähköpostia, niin tee se aina asialliseen sävyyn.

-jos isä laittaa sinulle epäasiallista viestiä

tai postia niin säilytä ne jotta on näyttöä siitä että hän on haluton hoitamaan asioita yhteisymmärryksessä.

Näillä pääset alkuun ja saatte sopimuksen tapaamisista.

Vierailija
7/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tein vastaaavanlaisessa tapauksessa näin: -varaa aika koulupsygoligille -kerro sielä tilanne ja anna lapsen kertoa painajaisista ja muista epäkohdista. Näin asia tulee kirjattua. -teillä ei ole tapaamisista sopimusta, poliisit ei voi mitään vaikka isä ne soittaisikin. -ole yhteydessä lastenvalvojaan koulupsygologi käyntien jälkeen. Pyydä lausunto psygolilta. -tee tämä kaikki niin että isä ei tiedä niin ei tule riitaa ennen lastenvalvojalla käyntiä. -jos laitat tekstiviestejä tai sähköpostia, niin tee se aina asialliseen sävyyn. -jos isä laittaa sinulle epäasiallista viestiä tai postia niin säilytä ne jotta on näyttöä siitä että hän on haluton hoitamaan asioita yhteisymmärryksessä. Näillä pääset alkuun ja saatte sopimuksen tapaamisista.

Vierailija
8/8 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas oikein yhteiskunnan kerma vauhdissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi