Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ideoita sosemaiselle ruualle..?

Vierailija
14.01.2012 |

Teini toipuu nielurisaleikkauksesta ja ruuan pitäisi olla helposti nieltävää.

Olen tarjoillut sosekeittoa, jugurttia, jäätelöä, mehuja.

Olisi mukava keksiä ruokaa, jota kaikki voisi syödä, ja sosekeittoa ei montaa kertaa tekisi mieli syödä, vaikka olisikin erilaisia.

Ongelmana on myös se, että kaikki soseruuat joita keksin on aika kevyitä, eikä proteiinia nimeksikään. Sosekeittoon ajattelin laittaa linssejä, mutta noin muuten lyö ihan tyhjää.

Ideoita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole siis oikea ruoka, mutta kylmä välipala maistuu varmaan potilaalle! Mä tekisin kyllä erilliset ruoat, eihän sitä montaa päivää kuitenkaan tarvii tehdä...

Vierailija
2/5 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa se smoothie oli jo aikaisemmin mielessä, mutta minne mahtoikaan kadota ajatuksista.. Sinnehän voisi vaikka lisätä jotain proteiinipitoista, mantelijauhetta esim.

Energiaa täytyy yrittää saada ruokaan riittävästi, syöjä ei ole pikkulapsi enää, ja nyt jo painoa pudonnut sairastaessa aikamoisesti.

Ruokiin kaipaan edelleen ideoita, sillä olisi ihan mukava syödä kaikki samaa, tai ainakaan en viitsisi tehdä mitään herkkuruokia, kun toinen vieressä joutuu syömään taas kerran samaa sosekeittoa..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini toipuu nielurisaleikkauksesta ja ruuan pitäisi olla helposti nieltävää.

Olen tarjoillut sosekeittoa, jugurttia, jäätelöä, mehuja.

Olisi mukava keksiä ruokaa, jota kaikki voisi syödä, ja sosekeittoa ei montaa kertaa tekisi mieli syödä, vaikka olisikin erilaisia.

Ongelmana on myös se, että kaikki soseruuat joita keksin on aika kevyitä, eikä proteiinia nimeksikään. Sosekeittoon ajattelin laittaa linssejä, mutta noin muuten lyö ihan tyhjää.

Ideoita?

Vierailija
4/5 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

purjo-perunasosekeittoa

pinaattikeittoa

juusto-parsakaalikeittoa

peruna-parsakaali-kukkakaali-porkkana-sosekeittoa

Itse aikoinaan ko. leikkauksen jälkeen join vain lihalientä...

Vierailija
5/5 |
14.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hyi kun kuullosti kamalalta tuo mantelijauhe smoothiessa..