Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita suklaasyöppöjä?

Vierailija
13.01.2012 |

Olen mietiskellyt että olenko ihan friikki. Voin syödä suklaata kerralla lähes kuinka paljon tahansa. Eikä tule edes huono olo ym. Siis esimerkiksi 200g suklaalevyn saan tuhottua helposti vaikka puolessa tunnissa. Ja jouluna söin yhden päivän aikana 2 rasiaa suklaata ja olisi enemmänkin mennyt jos vaan olisin syönyt.

Niin, ja en harrasta tätä kovin usein ja olen normaalipainoinen kyllä mutta sitten kun annan itselleni luvan syödä suklaata syön sitä aivan mielettömästi... Muihin karkkeihin ei ole tällaista himoa... Onko kohtalotovereita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tökkää 200 gramman levy kyllä puoliväliin. Se melkein puolikas kyllä uppoaa helposti. Suklaa vain on hyvää. Toki, kun malttaa nauttia paremmasta ja tummemasta (Lindtin 70%:nen), niin pala tai kaksi riittää mainiosti.

Ja ihan normaalipainoinen, 49-kiloinen olen.

Vierailija
2/5 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödä ylettömästi, mutta paljon kuitenkin, sanoisinko että 150 g menee ja sit alkaa tökkiä. Söisin mielellään kans joka päivä, mut yritän pidättäytyä suklaansyönnissä kahteen-kolmeen päivään viikossa.

T. äiti 33v. bmi19.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä syön vain valittuja suklaita. Esim. Fazerin sininen menee välillä kepesti kokonaan, välillä jää puoleenväliin. Riippuu makeanhimosta ja siitä olenko syönyt paljon jo sinä päivänä. Lioneita mä voisin syödä vaikka kuinka paljon. Ovat kuin huumetta mulle. Pakkauksessa on 3 patukkaa ja ne menee ihan kevyesti, toinenkin, jos vain annan. Konvehtirasioissa on onneksi enemmän sellaisia mistä en tykkää, niin en sellaista saa ahmittua kerralla.

Vierailija
4/5 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaariippuvuus on pahempi kuin tupakkariippuvuus, ja tiedän mistä puhun sillä olen tupakoinut aiemmin!

Vierailija
5/5 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla saattaa mennä huonoina hetkinä viikossa 4 litraa lakujäätelöä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan