Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HUUTONET vaihtui TORI.FI ilmoituksiin.

Vierailija
13.01.2012 |

Huutonet on käynyt todella hiljaiseksi. Mikähän syynä?

Aloin kokeilla tori.fi ilmoituksia ja kylläpäs kauppa käy. Uskon, että tori.fi edut on siinä, että voi laittaa avoimiin ilmoituksiin yhteystiedot ja ostaja saa nopeasti yhteyttä.

Huutonetissähän ei ole mahdollista tehdä ohi huutokaupan kauppaa.

Torilla homma pelaa kuin rasvattu salama.

Lisäksi tori.fi on ilmainen ja kuva tulee etusivulle kun se julkaistaan.

Huutonetissä etusivun ilmoitus on törkeän kallis.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaa aika hyvin.

Vierailija
2/6 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huutiksessa en ole asioinut kuin kerran tai kaksi, koska huutis on sikakallis, ihmiset luulee ihan ufoja jonkun vanhan kulutustavaran arvoksi ja toiseksi, aina pitää olla jäsen et voi laittaa viestiä, torilla on niin helppo klikata et laita viestiä ja kartta sijainnista ja voi rajata sen alueen miltä ettii tuotteita, ei tarvi kahlata koko maata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käyttänyt huutista harvakseltaan ja tehnyt erittäin hyviä löytöjä ja myynyt itselle tarpeetonta. Toria "yritin" käyttää, mutta se ei tuntunut yhtään omalta. Siellä tuli vastaan ilmoituksia, joiden tuotteet oli jo ajat sitten myyty, ilmoitukset vain oli siellä edelleen Kaksi myyjää ei vastannut viesteihin aikojenkaan päästä ja jotenkin koko tori tuntui jotenkin rasittavan vanhanaikaiselta ja maalaisen hitaalta.

Vierailija
4/6 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käyttänyt huutista harvakseltaan ja tehnyt erittäin hyviä löytöjä ja myynyt itselle tarpeetonta. Toria "yritin" käyttää, mutta se ei tuntunut yhtään omalta. Siellä tuli vastaan ilmoituksia, joiden tuotteet oli jo ajat sitten myyty, ilmoitukset vain oli siellä edelleen Kaksi myyjää ei vastannut viesteihin aikojenkaan päästä ja jotenkin koko tori tuntui jotenkin rasittavan vanhanaikaiselta ja maalaisen hitaalta.

Vierailija
5/6 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutonet käyny sikakalliiksi. Ennen sai laittaa monta kuvaa. Nythäön ne rahastaa joka risauksesta.

Vaikeampi määritellä mitään itse jos jotain erilaisempaa haluaa, kaikesta pitää maksaa.Se varmaan syynä hiljaisuuteen.

Vierailija
6/6 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi varmaan moni vähentänyt myyntiä siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi