Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksianne vuokratyöfirmoista?

Vierailija
13.01.2012 |

Minkälaista oli, kannattaako mennä? Kuinka paljon ne sitovat? Saitteko sitä kautta vakituisen työpaikan?

Entä palkkaus, onko ihan surkea vrt. normaaleihin samoihin työtehtäviin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saman palkan sain kun oisin saanu muutenkin, taulukkopalkka kun on. En mä ainakaan voi sanoa mitään huonoa vuokratyöfirmoista.

Vierailija
2/4 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on kirjoilla vuokratyöfirmassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meet vaikka ruokakauppaan töihin niin sähän teet siellä niitä ruokakaupanhommia ja siellä on sun pomo! Se vuokrafirma maksaa ainoastaan sun palkan!!!

Se kauppa on jostain syystä halunnut hoitaa rekrytoinnin vuokrafirman kautta mutta ei se muuta sitä minkälaista työkokemusta sä saat ja sitähän ne tulevat työnantajat katsoo eikä sitä kuka sun palkan on maksanut.

En mä ainakaan minnekään le koskaan sanonut olleeni vuokrafirmalla töissä vaan olen sanonut sen kaupan nimen jossa olen ollut.

Vierailija
4/4 |
13.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysi vakituisen työn vuokrafirman kautta. Palkanmaksajan vaihtaminen onnistui ihan ongelmitta, tosin tietyin ehdoin ja oltuaan tietyn ajan ensin vuokrafirmalla.

Samassa tapauksessa kaverin palkka itseasiassa laski, koska kys. firma maksaa minimi TES:in mukaista palkkaa ja vuokrafirma taas astetta paremmin. Vakituisessa työnantajassa on toisaalta muita hyviä puolia, kuten säännöllisyys ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan