Kahden pojan jälkeen tyttövauva ruokavaliomuutoksen avulla (Nelonen klo 13)
Vauvan tarinassa Nelosella tänään klo 13 kahden poikalapsen jälkeen pariskunta yritti tyttöä ruokavaliomuutoksen avulla ja onnistui.
Kommentit (23)
niinpä varmaan.
Me taas saatiin kahden tytön jälkeen poikalapsi ilman ruokavaliomuuoksia.
..mutta noin päin ihan uskottavaa sinänsä, että ruokavalio on auttanut, sillä tyttöjähän tulee hyvän seksin seurauksena, ja jos itsellään on olo ja mieli parantunut ruokavalion myötä, niin on ollut varmaan innostuneempi ja vastaanottavaisempi sängyssä, joten helpommin on tyttö tullut.
-ellei tässä sitten ollut kyse jostain keinohedelmöityksestä...
Huomaa, että on nelosen juttu. Oletko kuullut sattumasta? Tai hei, ehkä ryhdyin käyttämään punaisia vaatteita saatuani pojan, voi tosiaan olla, jos tarkkaan mietin. Vai ostinko silloin sen punaisen auton, se se pointti varmaan oli. Voisiko tästä joku tehdä tv-ohjelman?
Ilman ruokavaliomuutosta monella tutullani on sekä tyttöjä että poikia. Tai vaan tyttöjä ja poikia, vaikka osa on vaihtanut ruokavaliota.
Järkyttävän luokatonta touhua tv:ssä
ne joilla on poikalapsia on harrastaneet vaan huonoa seksiä?? :D
Sit tajusin, että tuolla logiikalla mun vanhemmat on harrastaneet hyvää seksiä. *puistatus*
aikaiseksi ainoastaan tyttöjä TAI poikia. Siihen ei auta ruokavalio tai mikään.
usko, että miehen siittiöntuotantoon vaikuttaa kauheasti ruokavalio. Tai että munasolun solukalvon joihinkin läpäisevyysjuttuihinkaan vaikuttaisi. Tai naisen limakalvoon, että jommatkummat siittiöt liikkuisivat nopeammin.
Humpuukia.
Tuo on ihan yleisesti "vanhankansan tiedossa" ja kun mulle siitä tarpeeksi moni sanoi, niin aloin asiaa miettimään ja sitten tutkimaan tarkemmin, niin se ei perustukaan vanhojen taikauskoon tai höpötyksiin, vaan ihan oikeasti ihmisen fysiologiaan, lähinnä siis siittiöihin. Vanha sanontakin sanoo, että suuret rakastajat tekee tyttöjä. Ja nä huuhaat perustuu oikeasti siihen, että jos seksiä on paljon, eli useasti, on todennäköisempää saada tyttö koska niitä tyttösiittiöitä on tavallaan kokoajan siellä valmiina. Ja jos nainen saa (voimallisemman)orgasmin hedelmöittymiseen johtaneessa yhdynnässä tulee todennäköisemmin tyttö, koska ne poikasiittiöit ei selviä siitä orgasmista (ai hitto ku kuulostaa järkevältä) ja ne tyttösiittiöt siis elää kauemmin ja pääsee perille (enkä tarkoita että se orgasmi kestäis sen 2-4 vrk)
Ja asiaa kun tarkemmin vielä ajattelin niin huomasin, että kaveripiirissä niillä, jotka selvästi on seksuaalisesti aktiivisimpia, ovat saaneet ensin tyttöjä (seksiä ollu enemmän) ja myöhemmin vasta poikia tai pojan (ilmeisesti pitkässä suhteessa se seksi laimenee, heh) ja sitten toisena esimerkkinä kaverini, jolla on aina ollut ongelmia, eikä ikinä ole saanut yhdynnässä orgasmia, on kolmen pojan äiti. =)
Mutta ehkä tämä ei ole ihan kiistaton empiirinen tutkimus tai kiveen kirjoitettu sääntö, mutta paljon perää tuossa on:)
Ja mitä tuohon vanhempien seksiin tulee, niin minä raukka TIEDÄN että isän ja äidin seksi oli mieletöntä silloin kun minä olen saanut alkuni. Veli raukka on saanut alkunsa autossa, joten se ei varmaan sitten ihan kovin kummoista seksiä ollutkaan äitini mielestä ;)
..mutta noin päin ihan uskottavaa sinänsä, että ruokavalio on auttanut, sillä tyttöjähän tulee hyvän seksin seurauksena, ja jos itsellään on olo ja mieli parantunut ruokavalion myötä, niin on ollut varmaan innostuneempi ja vastaanottavaisempi sängyssä, joten helpommin on tyttö tullut.
-ellei tässä sitten ollut kyse jostain keinohedelmöityksestä...
ja saimme poikia ja tyttöjä.
Nykyisen miehen kanssa on hyvää seksiä ja me olemme saaneet poikia ja tyttöjä.
Jos joku oikeasti pystyisi säätelemään syntyvän lapsen sukupuolta, olisi hän miljardööri ja Nobel-palkinnon voittaja.
Muutenhan nämä menevät vähän sillä fifty-sixty- periaatteella, että saattaapi olla mutta saattaapi olla olemattakkii.
t. päivittäin sekstaileva, hyvästä seksistä nauttiva neljän pojan äippy
... Ja nä huuhaat perustuu oikeasti siihen, että jos seksiä on paljon, eli useasti, on todennäköisempää saada tyttö koska niitä tyttösiittiöitä on tavallaan kokoajan siellä valmiina. Ja jos nainen saa (voimallisemman)orgasmin hedelmöittymiseen johtaneessa yhdynnässä tulee todennäköisemmin tyttö, koska ne poikasiittiöit ei selviä siitä orgasmista (ai hitto ku kuulostaa järkevältä) ja ne tyttösiittiöt siis elää kauemmin ja pääsee perille (enkä tarkoita että se orgasmi kestäis sen 2-4 vrk)Ja asiaa kun tarkemmin vielä ajattelin niin huomasin, että kaveripiirissä niillä, jotka selvästi on seksuaalisesti aktiivisimpia, ovat saaneet ensin tyttöjä (seksiä ollu enemmän) ja myöhemmin vasta poikia tai pojan (ilmeisesti pitkässä suhteessa se seksi laimenee, heh) ja sitten toisena esimerkkinä kaverini, jolla on aina ollut ongelmia, eikä ikinä ole saanut yhdynnässä orgasmia, on kolmen pojan äiti. =)
Mutta ehkä tämä ei ole ihan kiistaton empiirinen tutkimus tai kiveen kirjoitettu sääntö, mutta paljon perää tuossa on:)
Ja mitä tuohon vanhempien seksiin tulee, niin minä raukka TIEDÄN että isän ja äidin seksi oli mieletöntä silloin kun minä olen saanut alkuni. Veli raukka on saanut alkunsa autossa, joten se ei varmaan sitten ihan kovin kummoista seksiä ollutkaan äitini mielestä ;)
Meille syntyy kohta tuplat, näillä näkymin odotellaan sekä tyttöä että poikaa. Millaista se meidän seksi on sitten ollut??? Oisko kellään tähän teoriaa...
Mulla on mennyt kaksi viikkoa sitten toivottu raskaus kesken ja selvisi JUURI tänään ultrassa.Onneksi viikolla vasta olen joten saan lääkkeillä tyhjennettyä kohdun kokonaan,kohta aloitan :(
siis ärsytti vielä eilen kun oli epävarmaa raskauden nykytilanne,se että miten toiset miettii vaan sukupuolta(niitä ihmisiä tunnen itsekin)ja toiset vaan toivoo että raskaus etenisi loppuun saakka!!!
Mulla on kaksi poikaa ja ihan vilpittömästi kolmas olis saanut olla kumpi vaan.Tosin pojalle olis nimi jo ollut valmiina.Nyt vaan vituttaa ihan helvetisti!!
ettei se dokkarimamma kuitenkin salaa syönyt homeihmepilleitä?
Mulla on mennyt kaksi viikkoa sitten toivottu raskaus kesken ja selvisi JUURI tänään ultrassa.Onneksi viikolla vasta olen joten saan lääkkeillä tyhjennettyä kohdun kokonaan,kohta aloitan :(
siis ärsytti vielä eilen kun oli epävarmaa raskauden nykytilanne,se että miten toiset miettii vaan sukupuolta(niitä ihmisiä tunnen itsekin)ja toiset vaan toivoo että raskaus etenisi loppuun saakka!!!
Mulla on kaksi poikaa ja ihan vilpittömästi kolmas olis saanut olla kumpi vaan.Tosin pojalle olis nimi jo ollut valmiina.Nyt vaan vituttaa ihan helvetisti!!
olen siis viikolla 8.Luulin että kahden helpon raskauden jälk.kolmaskin onnistuis yht hyvin mutta ei se aina niin mene...
aikaiseksi ainoastaan tyttöjä TAI poikia. Siihen ei auta ruokavalio tai mikään.
Ei ole miehiä, jotka saavat vain tyttöjä. Miehellä on siittiöissä aina sitä Y:tä, mutta mikäli on virheellinen genotyyppi YY (normaali mies on XY) niin tulee ainoastaan poikia. Mies ei ikina voi olla XX, jolloin tulisi pelkkia tyttoja, silla tuolloin kyseessa olisi nainen... naisen normaali genotyyppi on XX, jos joku ei tiennyt.
Mulla on kaksi poikaa ja ihan vilpittömästi kolmas olis saanut olla kumpi vaan.Tosin pojalle olis nimi jo ollut valmiina.Nyt vaan vituttaa ihan helvetisti!!olen siis viikolla 8.Luulin että kahden helpon raskauden jälk.kolmaskin onnistuis yht hyvin mutta ei se aina niin mene...
Lapsesi olisi varmasti ollut rakastettu. Onneksi sinulla silti on jo kaksi ihanaa poikaa.
T. keskenmenoja läpikäynyt.
miehen mällit ratkasee tuleeko tyttö vai poika. Siihen ei voi nainen vaikuttaa.
Jotkut miehet ei saa tyttöjä aikaseksi ja toiset taas ei poikia.
Tuo on ihan yleisesti "vanhankansan tiedossa" ja kun mulle siitä tarpeeksi moni sanoi, niin aloin asiaa miettimään ja sitten tutkimaan tarkemmin, niin se ei perustukaan vanhojen taikauskoon tai höpötyksiin, vaan ihan oikeasti ihmisen fysiologiaan, lähinnä siis siittiöihin. Vanha sanontakin sanoo, että suuret rakastajat tekee tyttöjä. Ja nä huuhaat perustuu oikeasti siihen, että jos seksiä on paljon, eli useasti, on todennäköisempää saada tyttö koska niitä tyttösiittiöitä on tavallaan kokoajan siellä valmiina. Ja jos nainen saa (voimallisemman)orgasmin hedelmöittymiseen johtaneessa yhdynnässä tulee todennäköisemmin tyttö, koska ne poikasiittiöit ei selviä siitä orgasmista (ai hitto ku kuulostaa järkevältä) ja ne tyttösiittiöt siis elää kauemmin ja pääsee perille (enkä tarkoita että se orgasmi kestäis sen 2-4 vrk)
Ja asiaa kun tarkemmin vielä ajattelin niin huomasin, että kaveripiirissä niillä, jotka selvästi on seksuaalisesti aktiivisimpia, ovat saaneet ensin tyttöjä (seksiä ollu enemmän) ja myöhemmin vasta poikia tai pojan (ilmeisesti pitkässä suhteessa se seksi laimenee, heh) ja sitten toisena esimerkkinä kaverini, jolla on aina ollut ongelmia, eikä ikinä ole saanut yhdynnässä orgasmia, on kolmen pojan äiti. =)
Meillä ei kyllä ainakaan ole seksin tai orgasmien määrästä ole kysymys, mut vitsihän tää olikin?!
heillä oli 50% todennäköisyys saada tyttö joten onhan siinä hyvät mahdollisuudet onnistua. Ruokavalion vaikutus sen sijaan on vaikeampi osoittaa.