Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies sai kassalta takaisin toisen henkilön pankkikortin

Vierailija
12.01.2012 |

Mitäs nyt? Mies soitti, on katsomassa bändiä ja kävi tilaamassa oluen baaritiskiltä. Tarjoilija oli laskuttanut ihan normaalisti, mutta antanut ryysiksessä toisen asiakkaan pankkikortin mun miehelle, ja tälle toiselle tyypille mun miehen pankki/luottokortin! No, hän luonnollisesti soitti kortille eston, mutta mitä helvettiä?? Eikö tosta pitäisi jo saada jotain korvauksia, tuohan on ihan älytöntä? Vai meneekö muka normaalin mokailun piikkiin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole hänen mokastaan. Tietty voit pyytää korvauksia, mutta hei, mietipäs vielä onko tää nyt oikeesti kauhean vakavaa?

Vierailija
2/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole hänen mokastaan. Tietty voit pyytää korvauksia, mutta hei, mietipäs vielä onko tää nyt oikeesti kauhean vakavaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se melko vakavaa, entäs jos hän ei olisi huomannut ja joku olisi iloisesti ostellut visalla puoli maailmaa? Toivottavasti hän tajusi katsoa siitä vieraasta kortista sen haltijan nimen ennen palauttamista. Ja joo, varmaan täällä PMS-päissäni stressaan ihan liikaa, mutta ihan älytöntä sekoilua ja ammattitaidottomuutta toi mun mielestä on.

Vierailija
4/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille sattuu virheitä joskus, nyt oli sen tarjoilijan vuoro.

Vierailija
5/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin miettimään, että tuskin itsekään huomaisin vaikka korttini vaihtuisi jonkun kanssa (jos kortti on samannäköinen, sama pankki ja sama kuviointi) ennenkuin yrittäisin sillä maksaa ja koodi ei käy.

Ei ole koskaan käynyt mielessäkään että voisin saada myyjältä väärän kortin takaisin. Aika sokeasti sitä luottaa.

En edes tarkista summaa kuiteista ennen allekirjoitusta. Ehkä pitäisi alkaa tekemään niin.

Vierailija
6/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kortin estosta tulee kuluja, baari lieee korvauksista vastuussa. Voisi myös kysyä jotain hyvitystä mieliharmista mutta se on sitten paikan asiakaspalvelusta kiinni heruuko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme