Miten paljon tukeudut esiteini- tai teini-ikäisiin poikiisi teknisissä jutuissa
tai ylipäätään missä tahansa? Minä huomaan kysyväni kaikkea maan ja taivaan väliltä aina ensin pojilta. Ne ovat käveleviä tietosanakirjoja ja heiltä saa opetusta mistä tahansa asiasta mistä hoksaa milloinkin kysyä.
Kommentit (15)
jaksaa vielä innokkaasti auttaa äitiä, toisin kuin mies vaimoaan... en kyllä tajua miten nuo kaikki piuha- kännykkä- tietokone ym. jutut tuntuvat tulevan miespuolisilta henkilöiltä kiuin luonnostaan.
että ei sitä aina poika tartte olla
tai ylipäätään missä tahansa? Minä huomaan kysyväni kaikkea maan ja taivaan väliltä aina ensin pojilta. Ne ovat käveleviä tietosanakirjoja ja heiltä saa opetusta mistä tahansa asiasta mistä hoksaa milloinkin kysyä.
taidatkin olla tänä syksynä tullut YHksi... kyllä se muna alkaa taas jossain vaiheessa maistumaan taas
olen kyllä ihan onnellisesti naimisissa.
ap
12 v TYTTÖ on tosi haka kaikissa tekniikka jutuissa
että ei sitä aina poika tartte olla
ap
ja osaa kaikki tekniset ongelmat toisin kuin minä.
ja osaa kaikki tekniset ongelmat toisin kuin minä.
jos tietokone tökkii niin poika auttaa aina. Hän on auttanut muitakin ihmisiä ja kavereitaan t-kone ongelmissa. Jotenkin ymmärtää noi jutut hyvin :-)
Mies tekee toisinaan pieniä koneremontteja ja poika on seuraillut/auttanut niissä ja nykyään tulee hyviä oivalluksia mitä vois tehdä.
joka ymmärtää teknisten laitteiden päälle joten en kysele neuvoja keneltäkään.
Korkeintaan pyydän apuun, jos tarvitaan 4 kättä
ts. kysyn usein häneltä ja saan vastauksen "kato äiti näin".
Ja ihan yh muuten olen, ollut jo monen monta vuotta. Poikani eivät ole meillä kuitenkaan aikuisen / miehen asemassa, vaikka monessa asiassa ovatkin jo avuksi.
t. kahden pojan yh-äiti
tukeutuisin poikaan 100%. tajuaa vaan tekniset asiat aivan eri tavalla kuin minä.
Tyttöön näissä jutuissa siitä asti kun hän oli varmaan 8-vuotias... Häntä kiinnostavat tekniset jutut, minua ei.
asioissa ruoanlaittoa lukunnottamatta ovat mua fiksumpia
taidatkin olla tänä syksynä tullut YHksi... kyllä se muna alkaa taas jossain vaiheessa maistumaan taas