miksi miehet saa tehdä kuin haluaa???
miks miehet voi tulla ja mennä niinkuin haluavat ja vaimokkeet ja lapset jää kotiin??? ja jos itse lähdet niin kotona oottaa mies naama..sanonko millä!!itse ei saa sanoa mitään jos toinen ottaa ja lähtee kavereiden kanssa ulos!!ja kun ehdotat että jos yhessä mentäis,niin ei.kuuluu narinaa mitä me muka tehtäis jne...olisi kivaa kun mies tulis ja sanos"kulta,hankin lapsenvahdin,lähetäänpä kahestaan jonnekin"
Kommentit (4)
olet valinnut aivan vääränlaisen miehen. Ei minun mieheni tee noin, eikä moni muukaan tuntemani mies.
Miehet on sellasia paskajaakkoja. Oma perse monesti tärkein. Kadehdin teitä kaikkia vaimoja joilla on perheelleensä omistautunut isä.
Oon 21v isä jolla 2v poika. Ite en ainakaa oo tommone. Ainoot menot mitä mulla on bänditreenit. 2krt viikossa(ja joskus joku päivä vkl:sta) lähen 6aikaa illalla treenaamaan ja tuun aina viimeistää klo 2am kotii(vikalla bussilla) ja saatan ottaa nautintoaineita :D. Mut mullei oo ikinä olli ongelmaa sen kanssa jos avovaimo haluu lähtee jonnekkin. Oon joutunu parikertaa "hätistää" sen ulos kun on "hylännyt" kavereiden illanvietto-pyynnöt. Vaimokkeel on yhtä suuri oikeus lähtee ulos kun mullakin.
Mun mielest toi on sikaväärin et suurin osa miehistä käyttäytyy kun 17v teinit :D. Ei oo hyväksyttävää käytöstä mun mielest.
V-tuttaa muutenkin, että mies voi periaatteessa koska vain lähteä vaimon ja lasten luota. Vaimo näin ei voi tehdä, tai löytyy lapset kohta jostain lastenkodista. Miehet on kyllä sellaista syöpää.