Radio suompopin kuuntelijat, mille kanavalle olette siirtyneet?
Kommentit (18)
mennyt suomipopille vaikka oli aina ennen novalla. Ihmettelin että miten se kataja on taas novalla, kunnes tajusin että kanava on muuttunut.
Aamuisin en kuuntele enää lainkaan. "Jaajoa ikivä*
yritin yksi aamu kuunneella suomi poppia, mutta en kahta minuuttia jaksanut. Oli jotenkin sekavaa, kun kolme höpötti toistensa päälle, en oikein pysynyt kärryillä kumpi jätkä oli äänessä.
En tosiaan halua jämähtää kohdusta hautaan kuuntelemaan samoja ääniä. Kivaa vaihtelua aamuihin kun on muitakin. Miksi aina samat, tylsäähän se on.
en kuuntele enää koskaan suompopppia
vaihtelee, mitä nbyt autoni radio löytää.
Iskelmää, Voicea, paikallisradiota.
Jaajoa ei kyllä kukaan korvaa.
Ja Arttu Harkki taas.... *huutonaurua*
Kataja voisi välillä antaa suunvuoron Eerikäiselle.
Tosin se taitaa olla pihalla kuin lumiukko....
tai sitten kuuntelen Radio Rockin Korporaatiota.
Suomipopin aamu on nykyään samaa tasoa kuin iskelmä eli tylsä. Puhutaan vain ajankohtaisista asioista kuten vaaleista ja uutisista, ei mitään huumorijuttuja eikä mitään hauskaa. Aamulypsy oli päivänpiristys ja sai hymyn korviin, nykysin suomipopin aamut on ihan vaan peruskauraa kuten mikä tahansa aamu"show".
Nykyisin tylsistyneenä rullaan iskelmän suomipopin novan ja voicen väliä. Mikään ei iske mutta parempaakaan ei ole.
älä viitsi sanoa toisen puolesta. Tuo on sun mielipide. Nyt on vaihtelevampi mun mielestä kuin ennen. On vieraita, juttu kulkee kivasti jne.
vaihtelee, mitä nbyt autoni radio löytää. Iskelmää, Voicea, paikallisradiota. Jaajoa ei kyllä kukaan korvaa. Ja Arttu Harkki taas.... *huutonaurua*
ja iltapäivänkin kuuntelun lopetin kun Harkki tuli egoilemaan....
Se mitä vahingossa olen kuullut on ihan paskaa, Arttu vittuilee Raakelille koko ajan ja joka jutussa alentaa naisia. Siksikähän se Annikin lähti ?
vaihtelee, mitä nbyt autoni radio löytää. Iskelmää, Voicea, paikallisradiota. Jaajoa ei kyllä kukaan korvaa. Ja Arttu Harkki taas.... *huutonaurua*
ja iltapäivänkin kuuntelun lopetin kun Harkki tuli egoilemaan....
Se mitä vahingossa olen kuullut on ihan paskaa, Arttu vittuilee Raakelille koko ajan ja joka jutussa alentaa naisia. Siksikähän se Annikin lähti ?
Ja se Raakelin ööööööööööööö-toistelu. Luulis että radiotyö vaatisi sen, että juttu luistaa.
Aamuohjelmaa kuuntelin tänään n. kolme minuuttia. Puhuivat puhelimessa jonkun hihittelevän teinin kanssa.
On kyllä aivan turha kanava nykyään. Musiikkikin on ihan paskaa. Mä en halua kuulla Hektorin Asfalttiprinssiä kolmea kertaa päivässä. Mä en halua kuulla sitä ylipäätään.
Mä vaihdoin radio aallolle. Perho ja vehviläinen on itse asiassa aika hauskoja. Erilainen kuin Jaajo, jotenkin älykkäämpää mutta silti hauskaa.
siellä Heräämössä tosi hyvää läppää!
rokille ja satunnaisesti kuuntelen aaltoa. Tosin kuuntelen radioa lähinnä autoillessa ja kesäisin sitten vähän enemmän.
Aamut tylsiä, Eskolla ei juuri sanottavaa, Raakelin ööööö raivostuttaa sen verran, etten viitsi loppupäivää pilata sillä. Ja Harkki vois kasvaa aikuiseksi ja lopettaa sen naisten lyttäämisen ja toisen tyhmäksi tekemisen.
Yle Puhetta kuuntelen, jos jotain kuuntelen ja joskus YleX Aamua.
Noi kaupallisten kanavien aamushowt on kun joillekin aivotoiminnaltaan vajaille tehtyjä, niin "yksinkertaista" ja vähä-älyistä juttuu. Joskus olen kuunnellut ja on vaan pakko vaihtaa kanavaa, kun jutuista huomaa, kuinka yksinkertaisia ja "ei niitä terävimpiä kyniä penaalissa" juontajat on.
Ja tää ei siis koske pelkästään Suomipoppia, vaan myös muita kaupallisia. (mm. Voice, Aalto, Iskelmä, Nova, Nrj)
Tuskin on ollut suomipopille kovin fiksu veto vaihtaa noi juontajat. Ja ottaa vielä todella huonoja tilalle.