G: Luettele kehosi osat, joista ajelet karvat pois
Minulla kainalot, sääret, haarovälin (mutta en pepusta) ja bikinirajan siistin.
Kommentit (23)
nyt olen raskaana enkä ole mahaltani koko vehjettä pariin kuukauteen enää nähnytkään. mies hoitelee karvojen siistinnät;)
jätän vain tupsun eteen. Nyt kun siihen on tottunut niin karvat tuntuvat siellä jo inhottavalta.
Olen myös raskaana ja itse en nää ajaa joten mies hoitaa sen puolestani!
Vierailija:
Säärikarvoja ei juuri ole, eikä perskarvoja (en vieläkään oikein usko, että joillain naisilla kasvaa perseessä karvoja?? Voiko olla totta?).
3-4krt vuodessa säärikarvat koska ne kasvaa todella hitaasti, niitä on niin vähän ja ne ovat todella hentoja ja vaaleita. Kauniit punaiset häpykarvani myös kasvavat niin siististi ettei niitä onneksi tarvitse siistiä(erittäin herkkä iho)
Mäkin ihmettelen näitä posliineja. Eipä niitä ainakaan noissa uimahalleissa, kylpylöissä tms. oo ikinä näkynyt.
Ihmettelen, miksi haluaa alapäästään näyttää pikkutytöltä, onko teidän miehet jotain " kaappipedofiilejä" että posliini kiinnostaa?
s yli 20 vuotta sitten uimahallissa.
Ajelen koska tykkään siitä miltä näyttää ilman karvoja ja koska iho voi siten paremmin. Olen hyvin herkkäihoinen ja karvainen iho hikoilee enemmän.
Jos olisin itse noin pienisieluinen en kehtaisi tunnustaa sitä edes tässä palstalla.
t.jätän kyllä itse pinen karvatupsun eteen.
Korvien ja kulmakarvojen yläpuolelta
nenän ja ylähuulen välistä
ja ööö en muualta mistään ,,koskaan
Pää. En muualta. päästäkään en kaikkia karvoja ajele, vain hiuksia joskus vähemmäksi ja ylähuulesta toisinaan kaikki pois
Perse, nenä, korvat, sormet, kädet, jalat, selkä, niska, kaula, rinta, naama
Kainalokarvat kerran kuussa. Lisäksi nyppäsen yhden karvan kasvoista aina kun sen huomaan. Se kasvaa sitten uudestaan. Minulla on mielestäni helpot karvat. En ole tarkka niistä. Siistiminen riittäköön.
Varpaiden välit ja korvien taukset.
Säärikarvoja ei juuri ole, eikä perskarvoja (en vieläkään oikein usko, että joillain naisilla kasvaa perseessä karvoja?? Voiko olla totta?).