Pää räjähtää!
Tuskastuttavan monen yrityksen jälkeen pääsin tupakasta eroon nikotiinipurkan avulla.
(Laitoin jo aamulla aiheesta ketjun)
2v olen ollut polttamatta ja syönyt päivittäin tuota purkkaa.
Nikotiini on aivan hirveetä myrkkyä, se koukuttaa ihmisen täysin.
Tänään päätin irtautua purkasta mutta saa nähdä kuinka käy, tuntuu ihan samalta kuin 2 v sitten. Päässä on kamalia agressiivisia ajatuksia ja ihme sammakot yrittää päästä suusta. Tällä hetkellä voisin kyllä haastaa oikeuteen sen idiootin joka on kesinyt nikotiinin!
Kommentit (2)
Itsekin sen tiedän kun 15 vuotta tupakoin. Kun rupesin esikoista odottamaan, lopetin, eikä tehnyt edes vaikeaa. Motivaatio oli kova. Tein vaan sen virheen, että kun vauva oli n6kk ikäinen, niin sorruin sitten polttamaan uudelleen. Ajattelin, et poltan tään yhden vaan...niinpä niin! Nyt olen taas raskaana ja lopettaminen on ollut vaikeaa, koko ajan pyörii rööki mielessä.
Mut mun pointti on se, et syö helvetissä vaikka sitä purkkaa edelleenkin, mut älä aloita tupakointia uudelleen, koska uudemman kerran siitä tuntuu vaan olevan puolta vaikeampi päästä eroon. Mua niin joskus huvittaa nää kaikenmaailman terveydenhoitajat yms jotka moralisoi ja saarnaa ja sanoo et kyllä se onnistuu yms. Mut sellainen ihminen, joka ei ole koskaan ollut nikotiinikoukussa ei tiedä asiasta yhtään mitään. Paras vertaistuki on tupakoinnin itsekin lopettanut henkilö.
Eli pitkität joka päivä aina vähän lisää aikaa edellisen purkan jälkeen.