Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku jaksaa kaupata huuto.netissä sukkia?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla yksinhuoltajan ei ole mahdollisuutta mennä kirppikselle myymään. Ei lapset jaksaisi siellä sitä kahdeksaa tuntia olla, joten täytyy myydä kaikki myytävä huutonetissä. Käytetyt sukat olen toistaseksi vaan säilönyt kellariin menevään laatikkoon, kun myytävää tulee muutenkin paljon, liikaa vaatteita, myös niitä sukkia. Joten vaatteet jää kyllä tosi hyväkuntoiseksi. Sukat muuten maksaa helpostikin 3€ pari kaupassa, joten voisin kuvitella että joku köyhempi ostaisi ihan mielellään tuollaisen määrän sukkia samalla hinnalla.

Vierailija
2/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kirppareilla käytettyjä rintsikoita,kiitti ei mulle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt suoraan. Olen usein laittanut myyntipöytään käytettyjä lasten sukkia ja sukkiksia sillä mielellä, etten haluaisi heittää ehjiä mutta meille liian pieniä roskiinkaan. Välillä niitä ostetaan, välillä ei. Minne voisin antaa? Vai olenko nyt liian nuuka ja pitäisi vain heittää pois? Lasten käytetyt alusvaatteet menevät roskikseen.

Vierailija
4/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ostan ne aina kirpparilta jos vain löytyy hyvänkuntoisia ja sopivan halpoja. Lapsille siis. Max 50 cent käytetystä lasten sukkaparista on hyvä hinta. Kovasti kuluneita ei kannata yrittää myydä mutta hyväkuntoiset, joissa saa olla pesunukkaakin, ovat ok.

Vierailija
5/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan siis edelleenkin kirppikselle enkä roskikseen. Jos vaikka joku vähävarainen äiti ostelee niitä tosi tarpeeseeen tai sitten ihan vain nuukuuksissaan.

8

Vierailija
6/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ostan silti sukkia joskus kirppikseltä tai jopa huutonetistä, sillä lapsilla eivät käytössä edes kulu :) .

Vierailija
7/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukkia kirppiseltä. Säästää paljon rahaa, kun noita irtoaa parillakymmenellä sentillä pari ja ovat ihan yhtä hyviä kuin uudet.

Vierailija
8/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku nuo ostaa. Itse voisin hyvinkin ostaa lapsille sukkia käytettynä, jos ovat hyväkuntoisia.

Mutta niitä myyjiä en ymmärrä, jotka myyvät jotain ihme rojua parillakymmenellä sentillä (esim. käytetty vessaharja), jota kukaan ei varmasti osta... Miksi nähdä vaivaa kuvaamisesta ja ilmoituksen jättämisestä ylipäätään?

Vierailija
9/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suosin mielelläni kierrätystä, enkä haluaisi totuttaa lasta jo näin pienenä muodin perässä juoksemiseen. Olen siis ostanut kirppikseltä sukkahousujakin, taisin maksaa 20cnt kpl, joka minusta ihan hyvä hinta, jos menisivät muuten roskiin.

Sukkahousut on vielä sellainen vaate, jossa ei voi olla paljoa kasvunvaraa. H&M:n halvat sukkikset menee nopeasti tosi nyppyisiksi, kalliimmissakaan merkeissä ei voi olla varma laadusta. Lisäksi eri merkkejä kokeilessa joutuu vähän arpomaan kokoja: mitoitukset vaihtelee niin paljon valmistajasta toiseen ja lapsi on reitevä ja vatsakas.

Ylläolevista syistä on siis ihan kiva ostaa edullisia kierrätyssukkiksia.

Vierailija
10/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollekin perheelle voi pienikin raha tulla tosi tarpeeseen.

Vierailija
11/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan kyseisellä sivulla käynyt.

Vierailija
12/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla menee se sukatkin. Ei kai kukaan nyt varta vasten pelkkiä sukkia siellä kauppaa :)

Vierailija
13/13 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittää roskiin hyvää tavaraa? Jospa niistä on jollekin iloa, niin tämähän on kierrätystä parhaimmillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi