hei blogien tekijät/lukijat
Päätin kokeilla bloggaamista parin vuoden tauon jälkeen. Aiemmin käytin palvelua, jossa muokkausvaihtoehtoja ylipäätään oli vähän, ja nyt siirryin bloggeriin jossa on vaihtoehtoja koodaamisen kautta lähinnä rajattomasti.
Nyt olen vain keskittynyt kirjoittamaan ja katsonut millainen blogista muodostuu. Olisiko teillä ehdotuksia, minkä "tyylinen" blogi, siis taustat,sivupalkit, jne sopisi tuohon kirjoitteluun? Kaikkia ehdotuksia harkitaan! Ja blogia saa muutenkin kommentoida - asiallisesti. Ja varmasti ymmärrätte että se on vielä ihan alkutekijöissään :)
http://henniina.blogspot.com/
Kommentit (4)
Ei sitä oikein jaksa lukea vieraiden ihmisten ajatuksia ja touhuja jos ei ole mitään yhteiseen harrastuneisuuteen liittyvää aihetta.
Joten, pelkkä "mä vaan vaan olen ja kirjoitan" ei riitä lukijoiden saamiseksi.
tuon on tosiaan tarkoitus olla ennemminkin nettipäiväkirja, kuin mikään lukijoita varten tehty, mutta haluan silti toki muokata siitä omannäköiseni :)
Ongelma on siinä,että tuo blogger on sen verran vieras,etten vielä oikein osaa edes käyttää sitä
Noita minäkin olen etsinyt, mutta en ole löytänyt mitään!
Niitä pystyy muokkaamaan kun olet kirjautunut sisään ja menet tarkastelemaan blogia, oikeassa yläkulmassa lukee "ulkoasu", paina siitä.
seuraavaksi aukeaa sivu, jonka aika yläosassa on "mallin suunnittelutyökalu" ja sieltä lisäasetukset.
Kysy lisää apuja jos ei onnistu :)