Löysin ihanan duon häihin. Suosittelen
Tämä ei ole mikään mainos, mutta mulla oli pienet häät ja ohjelmatoimiston kautta ajattelin ottaa vain jonkun sopivahintaisen duon soittamaan toivebiisit. Yllätys oli suuri kun pojat tuli paikalle kamojensa kanssa ja sai yleisön täysin mukaansa ja musiikki oli täysin ammattimaista ja upeaa. Molemmilla ihanat äänet ja soitto täydellistä. Tahdon heitä mainostaa eteenpäin erilaisiin juhliin ja näin olen jo tehnytkin. Myös häissäni olleet muut vieraat kysyivät poikia jo omiin häihinsä. Kyseessä on duo coverdose ja heistä löytynyt ääninäyte ei ollut niin hyvä mitä he livenä olivat. Suosittelen käymään heidän keikallaan!
Kommentit (13)
Sama homma! Soittivat lauantaina häissämme ja voin suositella! Aivan ihania poikia ja niin taitavia :)
Yhteydenpito heidän kanssaan mutkatonta.
nämä ihanat duot jotka laulavat valmiiden taustojen päälle ja vähän sinne sekaan soittavat jotain syntikkaa tai kitaraa, syövät keikkamuusikon leivän.
Totta kai se soitto on täydellistä, kun se on koneella valmiiksi tehty.
Pönttö. Käy kuuntelemassa. Pojilla ei ollut mitään paskoja nauhoja vaan kyseessä oli akustinen duo. Kaksi kitaraa ja kaksi laulajaa, mitkä siis tietenkin kaikki mikitetty. En olisi ikinä ottanut mitään taustanauhaa häihini hyi
Oletan myös ettei tämä duo coverdose voi olla huono kun he ovat näköjään vetäneet keikkoja jarkko martikaisen, pave maijasen, veeti kallion jne. kanssa. Tai jotain.
sitten hyvä. Ilmeisesti siis ei säestyksenä tullut mitään muuta kuin akustisen kitaran ääni?
Kyllä sen verran minäkin ymmärrän että ei sieltä mitään rumpuja tai pianoa taustalta tullut. Kaksi kitaraa vain, ja kuulosti siltä että vuoroin toinen komppaa ja toinen sooloilee tai miten se sanotaan. Toinen soitti joskus huuliharppuakin. Nojoo mutta varmasti ei ollut nauhaa taustalla. Olisihan sekin ollut aika raskasta tehdä kaikkiin meidän toivebiiseihin taustat vain meitä varten.
sitten hyvä. Ilmeisesti siis ei säestyksenä tullut mitään muuta kuin akustisen kitaran ääni?
hyvällä softalla se ei paljon enempää vaivaa vaadi kuin sointujen syöttäminen ohjelmaan ja rakenteen sorvaaminen. Kone tarjoilee kyllä rumpu- ja bassokompit yms.
Itse arvostan enemmän koko bändin soittoa, komppi ja kaikki livenä, mutta toki makuasia. Hyvä, että löytyy hyviä livemuusikkoja!
Mäki olisin voinut ottaa jonkun ison bändin mutta rahat ei riittäneet, joten siksi vain olen yllättynyt että duokin voi olla näin "täyteläinen" ja hyvä. Se oli kyllä meillä ihan ehdoton että ei mitään taustanauhoja eikä häävalssia cdltä, vaan pojat veti häävalssinkin kitaroineen erittäin hyvin. Oon kerran ollut kaupassa jossa oli yksi ukko soittamassa sähköpianon kanssa musiikkia ja sieltä tosiaan tuli kaikki soittimet sieltä pianosta, ne oli sinne äänitetty mutta hyi kun kuulosti kamalalta. Aitoa musiikkia sen olla pitää vaikka käyttäähän monet julkkiksetkin taustoja ja ihmiset ei sitä edes tajua.
hyvällä softalla se ei paljon enempää vaivaa vaadi kuin sointujen syöttäminen ohjelmaan ja rakenteen sorvaaminen. Kone tarjoilee kyllä rumpu- ja bassokompit yms.
Itse arvostan enemmän koko bändin soittoa, komppi ja kaikki livenä, mutta toki makuasia. Hyvä, että löytyy hyviä livemuusikkoja!
jos pelkän synan kanssa tekee niin ne soundit saattaa olla aika kököt. Jos on kunnon ohjelma ja toisto pa:n kautta niin ei sitä ihminen, joka itse ei ole muusikko, välttämättä erota aidosta, tai niin on ymmärrettävä, koska näillä taustanauhabändeilläkin keikkaa piisaa.
Omaan korvaan kyllä erottuu heti jos omaa soitinta apinoi kone. Soundista, tatsista ja ennen kaikkea tavasta millä se kone soittaa.
Teit siis mainion valinnan, kun työllistit kaksi ihan oikeaa soittajaa. :)
Taidat olla asiaa enemmänkin ymmärtävämpi, mutta joo on se varmaan ärsyttävää jos koneet alkaa syömään muusikoiden elantoa.
jos pelkän synan kanssa tekee niin ne soundit saattaa olla aika kököt. Jos on kunnon ohjelma ja toisto pa:n kautta niin ei sitä ihminen, joka itse ei ole muusikko, välttämättä erota aidosta, tai niin on ymmärrettävä, koska näillä taustanauhabändeilläkin keikkaa piisaa.
Omaan korvaan kyllä erottuu heti jos omaa soitinta apinoi kone. Soundista, tatsista ja ennen kaikkea tavasta millä se kone soittaa.
Teit siis mainion valinnan, kun työllistit kaksi ihan oikeaa soittajaa. :)
Taidat olla asiaa jotenkin enemmän ymmärtävämpi, mutta joo on se väärin jos koneet syövät muusikoiden työt.
Googletin duota häihini ja tälläinen löytyi
Hyviä ovat