Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ota selvää miehen tunteista..

Vierailija
12.01.2012 |

Kyseessä on uusi tuttavuus, tapasimme bileissä uutena vuotena. Kävimme tämän jälkeen leffassa ja juttelemme päivittäin monta tuntia chatissä. Hän on lähettänyt mulle "vihjaavia" biisejä. Ihan hyvän maun mukaisia.

MUTTA. Mietin vaan, että onkohan hän kaikille mukava, vai onko tässä jotain muutakin ilmassa? On puhunut aiemmista ihastuksistaan avoimesti ja tuntuu, että vähän varoitellut siitä että saattaa olla hankala, kun hälle musiikki on niin tärkeää että välillä ei nähnyt tyttöystäviään viikkoon. Kertoi myös, ettei ole edes varma onko hän bi.

Mä olen tietenkin aivan myyty ja ihastun häneen päivä päivältä enemmän. Välillä tuntuu siltä että oltaisiin vaan tosi hyvät kaverit, mutta sitten ihan puskista saattaa tulla kysymyksiä kuten "millainen sun unelmien kumppani on?" ja kyseli kauheasti tuntemuksistani illasta jona tavattiin. En oikein saa tähän selitettyä, mutta koko ajan tulee pikku juttuja joista ajattelen että entä jos sittenkin....?

Huoh. Paras tapa olisi tietenkin kysyä suoraan, mutta jos ei olekaan mitään niin meneekö hieno kaverisuhde siinä pilalle? Hän on tulossa kylään viikonloppuna.... Saa nähdä millä mielellä ollaan.

Olemme vielä nuoria, 20-vuotiaita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät "ehdi" nähdä viikkoon, kun kuuntelevat jotain musiikkia. Etenkin jos sinä haluat jo vakavan parisuhteen. Tuollaisista miehistä - tai no pojista - ei yleensä siihen vielä ole. Älä kiusaa itseäsi.

Vierailija
2/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen, joka on kiinnostunut myös miehistä ja haluaa ehkä harrastaa seksiä heidän kanssaan jossain vaiheessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tosi samanlaisia, ehkä liikaakin. Myös minä haluan oman aikani ja mulla on omat harrastukset. En ole vielä mitään tulevaisuuden suunnitelmia tehnyt, lähinnä olis mukavaa, että on joku jonka kainaloon voi välillä vajota.

Ja olen itsekin ihastunut naiseen pari kertaa, mutta onko se mulla ja tällä pojalla jotain itsensä hakemista ehkä? Kun kuitenkin ollaan vielä nuoria.

Vierailija
4/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vauva-palsta.

Vierailija
5/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen, joka on kiinnostunut myös miehistä ja haluaa ehkä harrastaa seksiä heidän kanssaan jossain vaiheessa?

Etteikö kukaan voisi koskaan seurustella bi:n kanssa, jos se vaikka haluaisikin sitä toista sukupuolta?

Vierailija
6/6 |
12.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna nyt ystävyyden kehittyä vaikka vuoden ja katso sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi