Missikandit: herraisä minkä näköstä sakkia!
Nro 10: kenen mielestä tää on oikeesti edes NÄTTI? Hui, pelottava. Ihan ku seitsemänkymppiseen naamaan ois isketty peruukki päälle.
Viivi ja Taru ainoat nätit, mutta kropan suhteet pielessä tms.
Saran naama ok, ja kroppa ok, mutteivät ollenkaan sovi yhteen. Ihan kummallisen pieni pää verrattuna hartioihin!
Eikö kauniita naisia löytynyt taas tällekään vuodelle?
Kommentit (6)
noista suurimman osan mennen tullen, ainakin naaman perusteella. Kropan päiväys meni jo.
Mutta, mä en ookaan kilpailemassa missikisoissa, joten mun tartte kuvaani mihkään laittaa!
Laita sinä ekaksi oma kuvasi, niin ehkä muutkin innostuvat, ja järjestetään av:n varjomissikisat.
Voidaan sitten pyytää iltasanomia julkaisemaan nettisivuillaan linkki tänne, niin tulevat muutkin ihailemaan av-mammojen kauneutta.
Minusta nuo ovat kyllä lähes poikkeuksellisen nättejä eli on ollut paljon huonompiakin porukoita. Toki ovat kliseisen missimäisiä.
noista suurimman osan mennen tullen, ainakin naaman perusteella. Kropan päiväys meni jo.
Onneksi olkoon olet sitten tosi kaunis :) Minusta tuolla mitään rumia naisia ei ole ollenkaan meinaan. Osa ei tietysti ole perinteisellä tapaa klassisen puhdaspiirteisen kauniita mutta ne taas ovat eksoottisia jotenkin.
Tuommoisissa kuvissa on myös se että paljon riippuu siitä millainen ilme ja asento sattuu kuvaan. Noitahan ei oteta niin kuin mallikuvauksissa että otetaan kymmeniä kuvia kunnes kaikki osuu kohdalleen vaan siitä vaan tyttö seisomaan poseerauspaikkaan ja räps. Siinä jos on vaikka leuka alhaalla, silmät vähän lurpallaan tms niin heti näyttää ns. rumalta vaikkei sitä ole.
Mutta, mä en ookaan kilpailemassa missikisoissa, joten mun tartte kuvaani mihkään laittaa!
Iltapäivälehden kuvissa monella paistaa cameltoe.
Laita sinä ekaksi oma kuvasi, niin ehkä muutkin innostuvat, ja järjestetään av:n varjomissikisat.
Voidaan sitten pyytää iltasanomia julkaisemaan nettisivuillaan linkki tänne, niin tulevat muutkin ihailemaan av-mammojen kauneutta.