Mies kiukuttelee, kun ei ole saanut pesää kolmeen päivään OV
Kysyin kerran mieheltäni, huomaako hän itse äksyilyään ja mainitsin, ettei kiukuttelu varsinaisesti saa mua innostumaan nussimisesta. On se ehkä vähän parantanut tapojaan, mutta silti mua häiritsee tuo äksyily.
Onko toi sitten joku mieshormonijuttu? Jos eukot joutuu pitämään kielensä kurissa PMS-aikaan, niin miksi miehet saa kiukkuilla hormonipäissään miten sattuu? Ymmärtäisiköhän tuo jos yrittäisin kertoa että kun mua panettaa ovulaation aikaan helvetisti, niin sen jälkeen koko touhu ei taas hetkeen kiinnosta pätkääkään. Sitten tulee PMS-kiukku ja kun miehellä on puutekiukku niin piru on irti.
Mikä auttaisi? Neuvonko miestäni ryhtymään homoksi?
Nimim. Hormonihirviö jonka kumppanissa samaa vikaa
Kommentit (5)
pihtaamaan seksiä. Sinun menkkakiertosiko miehen ja sinun seksuaalisuutta ja yhteiselämää säätelee? Mies reagoi siihen, että vähennät seksiä yksipuolisesta tahdostasi. Miehesi olisi syytä olla panematta kanssasi tulevina ovulaatiopäivinäsi.
Mä oon tässä todennut, että ihminen on eläin siinä missä muutkin. Mitäpä sitä kiertelemään.
Olen myös tarjonnut itseäni pantavaksi (sorit ekalle vastaajalle, tää on nyt taas tätä tyyliä) että saa vain yksinkertaisesti tyydyttää tarpeensa muhun. Ei oo kuulemma kivaa jos mä en nauti. Pitääkö mun alkaa teeskentelemään orgasmeja (mikä on mun mielestä helvetin väärin) vai joudunko mä vaan kestämään sitä kireää ilmapiiriä siihen asti, että mua taas oikeasti panettaa? (jos ylipäätään panettaa kaiken sen vittuilun jälkeen..)
Mutta mä en ole koskaan saanut seksistä irti yhtään mitään ja olen sitä kaikkien miesystävien kanssa harrastanut ilman mitään ongelmia. Nyt vasta tiedän missä mättää joten seuraavan kanssa voin olla teeskentelemättäkin, mutta en tajua mikä siinä on vaikeaa harrastaa seksiä vaikkei huvittaisi. En tarkoita että sinun täytyisi tehdä niin kuitenkaan.
Syytetään hormoneja ja puhutaan nussimisesta. Eikö teitä kiinnosta rakastelu ja toisesta nauttiminen vai onko elämänne jotain eläimellistä kiimaa ja kiimattomuutta.
Mitä jos yrittäisitte päästä enemmän siitä älyllisestä ja tunteellisesta kiinni ja unohtaisitte noi eläimelliset puolenne hetkeksi?