Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ihastunut toiseen naiseen! Voiko oma suhde tästä vielä korjaantua?

Vierailija
11.01.2012 |

Tämä toinen nainen on myöskin naimisissa ja miehen mielestä tunne on todennäköisesti yksipuolinen. Näkevät toisiaan päivittäin töissä. Onko kellään ollut vastaavaa? Voiko tuollainen ihastus unohtua ja oma suhde korjaantua vai tarkoittaako tämä väistämättä eroa jossain vaiheessa?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on yhtä paha...arvaa vaan monta kertaa täällä on nostettu kissa pöydälle...

-8-

Ei kai ne miehet koko ajan johonkin toiseen ihastu? Vai mitä tarkoitat..

Oletko sä nyt oikeasti vähän hmmmm.... naiivi?

Vierailija
22/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei.. :) Kyllä se ihastus ohi menee, jos mies itse sitä haluaa. Itse olen nainen ja minulla ainakin meni ohi, mutta siihen piti selkeästi valita oma parisuhde ja alkaa panostaa siihen.

t.20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEESTI???Ei ratkee yhdellä riidalla,no kuule hyvä että kerroit!!!En varmaan tota tiennytkään...huhhu..mutta KIITOS neuvosta :D

Vierailija
24/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEESTI???Ei ratkee yhdellä riidalla,no kuule hyvä että kerroit!!!En varmaan tota tiennytkään...huhhu..mutta KIITOS neuvosta :D

Joten jos se oli sulle selvä asia, miksi kyselet typeriä?

Vierailija
25/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on yhtä paha...arvaa vaan monta kertaa täällä on nostettu kissa pöydälle...

-8-

Ei kai ne miehet koko ajan johonkin toiseen ihastu? Vai mitä tarkoitat..

Oletko sä nyt oikeasti vähän hmmmm.... naiivi?

20 edelleen

Vierailija
26/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko kysynyt SULTA jotain :)...Kiitos kun pelastit päiväni

Vierailija
27/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sulle ap...asioilla on tapana järjestyä :) -8-

Vierailija
28/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko kysynyt SULTA jotain :)...Kiitos kun pelastit päiväni

Sana on täällä vapaa. Jos joku on oikein typerä, sitä saa vapaasti nauraa. Jos vaikka oppisi itsekin myöntämään, että tuli puhuttua hölmöjä.

Nää, et sä mitään opi tai myönnä, se on jo huomattu ;-D

Vierailija
29/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysynpähän vielä että mitä tyhmää olen puhunut?sana täällä oli vapaa,vai miten sanoit?Täällä on monenlaista kirjoitta´jaa ja monenlaista ongelmaa.Enpä oo ketään heistä tuominnut ja epäilen ettet sinäkään ole itse täydellisyys ongelmattomassa maailamassasi...

Vierailija
30/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatat järkiavioliittoa. Ihastuksia varmasti tulee ja menee.

Vierailija
31/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla sama tilanne ollut jo viisi vuotta.

Ihme maa tämä Suomi, kun täällä ei ymmärretä että mies ja nainen voivat olla myös hyvin läheisiä YSTÄVIÄ ja siitä huolimatta elävät tahoillaan tavallista perhearkea

Vierailija
32/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo ihastumiset pitkässä parisuhteessa on tavallisia. Menevät ohi kun niille ei tee mitään, ts ei ala ruokkimaan sitä ihastusta.

Vierailija
33/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihastunut. Jos nyt oletetaan, että mies ei ole avautunut ko. naiselle tunteistaan, mies ei ole tehnyt yhtään mitään väärää. Tunteilleen ei voi mitään. Pettäminen on eri asia, tekoja. tyhmää oli, etä mies kertoi ap:lle. Toisaalta ainahan nainen haluaa "rehellisen miehen". Nyt sait, mitä tilasit.

Tietysti ap:sta tuntuu kurjalta, että mies haikailee jonkun muun perään. Mutta sellaista se elämä on ja jos tuo menee ohi, se ei ole mikään katastrofi. Kolaus ylpeydelle ehkä hetkellisesti. Ihastuminen EI tarkoita, että ei halua omaansa, yleensä sitä haluaisi molemmat ;)

Mutta jos tuo jää ihastukseksi, asia voi olla positiivinenkin pitemmän päälle. Ainakin minulla noiden tilanteiden jälkeen (siis kun itse ihastuu, mies ei luojan kiitos ole omista ihastuksistaan avautunut) pään selvittyä näkee taas oman puolison hienot puolet. Sillä hetkellä, kun hormonit jyllää oma tuttu rakas jotenkin haalistuu.

Vierailija
34/34 |
11.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloin katsoa tätä (varattua) miestä ikäänkuin oman perheensä jäsenenä eikä "irrallisena" yksilönä.

Eli katsoin tätä pariskuntaa, vaimoa ja miestä, ja koko perhettä missä miehellä oli tärkeä rooli perheen isänä, enkä pelkkää miestä. Ihastumisen tunne hävisi kun näin kokonaisuuden jossa minulla itselläni ei selvästikään ollut mitään paikkaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän