Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksaako joku vain korkoja jatkuvasti, ? Tämä on

Vierailija
10.01.2012 |

kuulemma ihan normaali käytäntö Ruotsissa. Ostetaan asunnon ja asutaan 8-9v siinä mutta korot vain maksetaan koko ajan. Olin aivan yllättynyt kun kuulin tästä, meille suomalaisille näköjään on tärkein OMISTAMINEN, eikä eläminen. Onhan siinä hyvä idea vaikka mun eka reaktion oli että hullua touhua. Esim mulla olisi joka kk yli 400e enemmän elämistä varten kuin nyt. Oikeastaan aika fiksua porukkaa naapurimaassa. Tekeekö kukaan näin täällä Suomessa, siis vuosia? me ollaan kyllä pitänyt 6kk lyhennystaukoa esim kun lähdettiin Thaimaahan 5 lasten kanssa.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vuokralla asuminen tuntuu hyvältä ratkaisulta. Tuossahan ollaan käytännössä vuokralla asunnossa, jossa vastuu lainasta ja asunnon ylläpidosta on itsellä, mutta omistus on pankilla. Toinen huono puoli tuossa on, että tuo on turvallista vain kun asuntojen hinnat nousevat jatkuvasti. Ei ole kivaa joutua tilanteeseen, jossa myy asuntonsa ja asuntolainaa jää silti jäljelle.

Mutta jos nuo näkökohdat ottaa huomioon niin silloin kai tuo asumismuoto on ok.

Vierailija
2/2 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa pankit suostu tollaseen, täällä on tarkoitus joskus maksaa se laina pois. Ruotsissa voi olla ihan älyttömän pitkiä laina-aikoja, tyyliiin 40 vuotta. Ei täällä saa mistään pankista tommosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi