Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa synnärille...??

12.11.2005 |

Tyhmänä täällä kyselen...

Aamulla seitsämän aikoina alkoivat supistukset joita jatkunut siitä saakka, väli nyt noin 3.5-4 minuuttia. Supistus kestää noin puoli minuuttia ja kivun kyllä kestän, joskin se sattuu aikalailla.

Silleen miettyttää, koska nämä vasta ekat supistukset mitkä ovat näin tuleet, aikaisemmin saaliina vain yksi supistus viimeviikolla!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais mennä jo näytille kun noin tiuhaan tulee kun ei sulla aikasemmin oo supistellu.Onnee matkaan vaan :)!

*odottelija76,rv 39+5*

Vierailija
2/5 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ensimmäinen raskaus?

ilmoittelethan meillekkin jos meet :)

jos et ole vielä saanut tarpeeksi viikkoja kasaan niin minä menisin käymään lämpimässä suihkussa, ja jos eivät supistukset siitä laantuisi niin sitten varmaan lähtisin synnärille näytille!

krisse rv 8+6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna soittaisin synnärille ja kysyisin mitä tehdä. Mä olen aina lähtenyt synnärille kun olo on alkanut olla niin tukala etten pärjää ilman kipulääkettä. Jos lapsivesi ei ole mennyt eikä tule veristä vuotoa ja sulla on suht lyhyt matka synnärille niin tuskin mitään kiirettä vielä on. Mun mielestä on ainakin kivempi olla kotona kuin sairaalassa.

Tsemppiä synnytykseen ja ihanaa vauva-arkea!

Tansku, muksut *3 & vaavi rv 34+1

Vierailija
4/5 |
12.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan on ap mahtanut synnärille asti kömpiäkin....? Mulla oli tuommoisia 5-10 min välein supistuksia melkein viikon verran ennen tytön syntymää, mutta sitten oli aina pari puolen tunnin tai parin ttunnin väliä vuorokaudea kunnes sitten viimesenä iltana supistuksiin ei enää taukoa tullutkaan ja ne kävivät sillä tavala tukalimmiksi ettei saattanut enää paikallaan pysyä, ainakaan ilman lämpötyynyjä sekä selän että mahan puolella. Kevyessä haara-asennossa itsensä keinuttelu, niin että koko oma paino on vuoroin toisella ja vuoroin toisella jalalla, auttoi alun supistuksiin kans muuten hyvin :) Voi niitä tunnelmia...

Vierailija
5/5 |
16.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö syntyi kyseisenä lauantai iltana klo 19.44.

Eilen kotiuduttiin :)