Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun saadaan toi kakkahaimin museo, 30 euroa per jokainen suomalainen

Vierailija
10.01.2012 |

Hinta-arvio, joka tietenkin nelinkertaistuu. Suomalaiset pistetään maksamaan snadinääliöiden päähänpistoja. Nykissä olen kerran käynyt kyseisessä museossa ja voi huh huh.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aliarvioit aikaa monta Oululaista.

Ei sinun tarvitse siellä käydä tai arvostaa nykytaidetta. Minä arvostan aineettomiakin asioita enkä laske kaikkea rahassa.

Maksatko minun osuuteni, haluatko tilinumeron mihin voit lähettää rahat? Myös mieheni ja siskoni puolesta voit maksaa. Taide on juuri niin kauan ok ja tuollaisten massiivisten rakennushankkeiden kanssa leikkiminen kunhan siinä ei mennä kaikkien veronmaksajien pussille. Kunpa tuon maksaisi vain helsinkiläiset, minä espoolaisena en halua osallistua tälläiseen toisen kunnan hankkeisiin eli valtion osuuden täytyisi olla pyöreä NOLLA. Oletko ollut kyseiesessä museossa?

Mitäpä, jos minä lapsettomana sanoisin, että lapset on niin kauan ok, kun niitä ei verovaroista tarvitse sponsoroida? Tai puolustusvoimat? Kulttuurikin kuuluu kaikille, yhteiskuntaluokasta riippumatta.

Talo Helsingissä ei kamalasti kiinnosta ihmistä Oulussa. Sanoin, että niin kauan kun koko homma maksetaan vain ja ainoastaan helsinkiläisten pussista kaikki on ok eli tuo 30 euroa nousee esim 600 euroon ja se kohdistetaan kaikkiin työssäkäyviin helsinkiläisiin niin asia on minun puolestani ok ja varmaan sinunkin, eikö niin? Silloin kulttuurin maksaa ne, jotka siellä voivat edes teoreettisesti käydä. En osaa niputtaa nuorten liikunnan tukemista ja kivitalon rakentamista toisiinsa, mutta sinäpä se osasit.

Jos helsinkilkäiset pistetään maksamaan vaikka treen tulevaa jäähallia niin voi helvetti mikä haloo siitä nousisi tai vaikka Oulun uutta jäähallia. Toivottovasti tuo menee vain helsinkiläisten maksettavaksi, silloinhan kellään ei ole nokan koputtamista, eihän?

Nyt puhutaan todellakin hiukan eri asiasta kuin jostain helvetin jäähallista.

Vierailija
22/22 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhutaan todellakin hiukan eri asiasta kuin jostain helvetin jäähallista.

Niinpä. Jäähalliin voisi sentään saada sen 600 000 kävijää vuodessa, mutta että toiseen nykytaiteen museoon.

Ja taas muu suomi maksaisi Helsingin kuluja.

Juu kyllä jos oikeasti ruvetaan laskemaan niin Helsinki ei ole nettomaksaja vaan saaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi