Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkaa V*tuttaa jokapäiväinen päänsärky! Ulkoilen,

Vierailija
10.01.2012 |

syön terveellisesti. Kuopus kyllä valvottaa jonkun verran edelleen (siis herätyksiä on useampi yössä). Muuten elän terveellisesti ja jopa kuntoilen.

Silti melkein joka helvetin päivä särkee päätä. Usein se on jommalla kummalla puolella "etulohkoja" ja säteilee ohimoon. Todella veemäinen tunne.

Aiemmin mulla ei tällaista taipumusta ole ollut vaan on alkanut ihan parin kk:n sisällä. Todella ärsyttävä vaiva, ja saattaa alkaa heti aamusta. Nytkin tuntuu "oudolta" toisella puolella ohimoa, kohta varmaan taas alkaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä homma alkoi nimittäin kanssa mun selittämättömästä päänsärystä.

Vierailija
2/8 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittänyt lievittää kipua mm. ulkoilulla. Ja niitä pitäisi nappailla melkein joka päivä. Jossain vaiheessa tuo menee aina itsestään ohi, mutta tulee seuraavana päivänä uudestaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni otsan suuntaan ilmestyvä päänsärky johon eivät lääkkeet auta johtuvat toisen niskanikaman jumituksesta. Siihen auttaa jumppa.

Saattaa särkeä päivätolkulla, ja tosiaan aamusta iltaan.

Vierailija
4/8 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä, ettei ole tuttua...

http://www.kolumbus.fi/geodun/cluster.htm

Vierailija
5/8 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuota on tutkittu?

Vierailija
6/8 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaatko hartialihaksia rennoksi iltaisin 15min/ päivä?

Vierailija
7/8 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sellanen aiheuttaa päänsärkyä. Kuulemma yökisko suussa auttais mut en oo saanu aikaseks lähteä hammaslääkärille sitä teetättämään. Ja nimenomaan tuo särky on yleensä pahimmillaan aamuisin. Hammaslääkäri pysytyy näkemään hampaitten kunnosta onko niitä purtu yhteen unissaan.

Vierailija
8/8 |
10.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisesti imettää hankalissa asennoissa...

Sulla on hartiaseudun jännitystä ja jumia ja siitä seuraava ns tension neck päänsärky.

Ota hierontakuuri: Mene hierojalle vähintään 10 kertaa 3 viikon aikana. TÄmän lisäksi ostat tai lainaan jostain kirjastosta Marja Putkiston venyttelyopaskirjasen ja teet siitä niitä niska/hartia venytyksiä kerran päivässä.

Varoitan kokemuksesta, että sitten kun jumi laukeaa ja veri alkaa kiertää niskalihaksissa, siitä seuraa ensialkuun entistäkin haukeampi päänsärky, sellainen, missä oksettaa ja kuvottaa ja seinät ei pysy paikallaan. Mutta kun se parin tunnin päästä helpottaa, se vie mukanaan nämä jokapäiväiset särytkin... Käy silti vielä sen jälkeenkin pari kertaa hierojalla ja jatka venytyksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi