Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valkoinen puoliryssä esittäytyy. Haluatko kysyä jotakin - palstailen hetken!

Vierailija
09.01.2012 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maatuska oikeasti äitiä? Onko sun äiti maatuska?

Vierailija
2/2 |
09.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tänään googelttanut "White emigrants" ja olen ihan intona kun Wikipediaan on tullut sellainen artikkeli luultavasti mun kyselyjen toimesta.

Ja taidan olla kovin moderni kun nyt olen joitakin viikkoja miettinyt sota-asioita ja tänään oli Ylen uutisissa, että yliopistoilla naiset ovat alkaneet kiinnostua sodasta ja tutkivat semmoisia aiheita.

Naisten kiinnostus sotaa kohtaan täällä johtuisi siitä, että ovat tulleet tiettyyn ikään ja kiinnostuneet juuristaan. No, mun ei ole koskaan tarttenut alkaa niistä kiinnostuu kun aina olen ollut kiinnostunut. Sukututkimus on joidenkin osalta tehty kokonaisuudessaan ja joidenkin osalta ei voi tehdä, mutta ei tarttekaan tehdä kun tietää, että arkistossa on tiedot, jos ei joku idiootti hyökkää arkistoihinkin ja hävitä sieltä! Mistäs sitä tietää mitä ihmiset tekevät, jotka himoavat vain rahaa.

En ole tietääkseni minkään maatuskan lapsi. Äidinkieleni kuuluisivat olla saksa, ranska, ruotsi ja venäjä. Mutta synnyin sodanjälkeiseen Suomeen ja minusta tehtiin suomalainen. Riittää kun osaan vain suomea!

Tiedättekös, että tämä ei ole ollenkaan kivaa eikä todellakaan mikään naurun asia. Mitä ite tykkäisitte jos olisitte purkkiin laitettu maailmankansalainen (maailmankansalainen juurilta eikä sellainen vaan, joka on reissannut maita ja mantuja)????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi