Sinä, joka Keskon henkilökuntakaupassa varastit kärrystäni Cars-foliopallot,
toivottavasti olet tyytyväinen itseesi.
Kiitos vain että pilasit 4-vuotiaan pienen pojan ilon.
Hemmetti että ottaa päähän tuollaiset paskiaiset, jotka ei kunnioita muita ihmisiä eikä röyhkeydellä ole mitään rajaa.
Saat ansiosi mukaan, langetin päällesi hirvittävän kirouksen.
Kommentit (29)
Eli esim k-kaupat ym niin saa mennä tonne kauppaan ja ostaa tavaraa tooosi halvalla, hahhaa:)
Eli esim k-kaupat ym niin saa mennä tonne kauppaan ja ostaa tavaraa tooosi halvalla, hahhaa:)
mutta mikä on Keskon henkilökuntakauppa?
Mutta kun ihmisillä ahneus ja röyhkeys ja ilkeys vie voiton sielläkin.
ap
K-kauppojen henkilökunta on melkein aina kauppiaan palveluksessa (Oy Kauppias Ab), joten eivät kuulu Keskon henkilökuntaan.
Ne, joilla on sinne pääsyoikeus, tietävät kyllä paikan. Ja muille ei tarvitse kertoa.
Meitä keskolaisiakin on moneksi! Mä kiroan pallonkähveltäjän, tyhjentyköön hänen nykyiset ja tulevat foliopallonsa, karatkoon taivaantuuliin, puhjetkoot joutavat!
Meitä keskolaisiakin on moneksi! Mä kiroan pallonkähveltäjän, tyhjentyköön hänen nykyiset ja tulevat foliopallonsa, karatkoon taivaantuuliin, puhjetkoot joutavat!
Ja lisäisin vielä että jääköön tulevina vuosina aina ilman suosikkipalloaan. Siten, että joku vie nenän edestä viimeisen! Ja tämä kirous säilyköön iankaiken.
ap
K-kauppojen henkilökunta on melkein aina kauppiaan palveluksessa (Oy Kauppias Ab), joten eivät kuulu Keskon henkilökuntaan.
Ne, joilla on sinne pääsyoikeus, tietävät kyllä paikan. Ja muille ei tarvitse kertoa.
Kaikenlaisia kuspäitä!
Kolminkertainen kirous sinulla ilkeällä hirviöllä, joka lapseni pallot varastit.
ap
Tehoaako tällaiset "kiitos sinulle, joka pahoitit lapseni mielen tekemällä sitä ja tätä" -viestit, vai onko ne vain jonkinlaista itseterapiaa vitutukseen?
Mulla on keskon kortti (mies töissä keskolla) mutta en kyllä tiedä missä tälläinen keskokauppa on? :D
..Keskon henkilökunnan myymälä sijaitsee Vantaalla Tikkurilan ja Hakunilan välissä - olisko se Hakkilaa sitten? Ei se mesta ulospäin näytä kaupalta vaan tavalliselta varastohallilta, mutta sisältä on ihan kiva kauppa, jossa lapsena tuli käytyä paljon.. :)
Pääseekö tuonne siis sisään vilauttamalla keskokorttia? ja onko tuo myymälä aina auki? Miehellä aina silloin tällöin Citymarketissa mahdollisuus käydä ostamassa halpoja tuotteita, mutta päivä on vain n. kerran kuukaudessa. Ja siis nimenomaan pääsee ostelemaan halpoja juttuja siellä citymarketissa, missä työskentelee..
Pitääkin käydä katsastamassa tuo Vantaan myymälä :)
Luultavasti netistä vois löytää tarkemmat tiedot? Maksaessa sitä Kesko-korttia pitää näyttää, jotta saa tavarat ostetuksi... :)
Ja lisäisin vielä että jääköön tulevina vuosina aina ilman suosikkipalloaan. Siten, että joku vie nenän edestä viimeisen! Ja tämä kirous säilyköön iankaiken. ap
Varastiko karryistasi (miten voi varastaa jos et ole viela maksanut) tai veiko nenasi edesta viimeisen kun sina olit hidas?
Sitten porukat juoksee ja hamstraa ja talloo pienemmät alleen. Onko nolompaa nähty? Parin euron tähden. *pyörittää silmiään*
Hakkilassa on ruokapuolen myynti (ruttupakkaukset ym.) ja tavarapuolen myynti on just lokakuussa muuttanut Hämeenkylästä muistaakseni Variston kodin1 tiloihin.
Jos siellä ihmiset juoksee ja talloo toisia? :D
Eikö kenelläkään tarkempaa tietoa aukioloajoista?
Olin kassajonossa ja niitä ei oltu vielä maksettu. Siis selkäni käänsin ja joku ne siitä pölli. Kyse oli siitä, että ne olivat ainokainen pakkaus ja ehdimme jo iloita että saimme ne. Lapselle ne olivat iso juttu.
Ja ei kai kukaan nyt kuvittele että tästä kirouksesta jotain hyötyä olisi. Lähinnä terapiaa ketutukseen.
Tosin, todennäköisesti joku äiti ne on napannut, kukaan mummo ei ymmärrä moisten päälle. JA äitejähän täällä notkuu... joten saattaahan rikollinen tätä viestiä lukea.... prkl.
ap
mutta mikä on Keskon henkilökuntakauppa?