mistä tietää pettääkö mies?
Viihtyy töissä ja käy töissä eri kaupungissa. Tulee vasta illalla myöhään 7 jälkeen kotiin. On työnarkomaani. Ei vastaa aina viesteihin tai puhelimeen. Saattaa sanoa tulevansa ajoissa ja sitten ei tulekaan. On kyllä pettämistä vastaan ja työpaikalla ei kuulemma kukaan naisista kiinnosta ja ei oikeastaan juttele edes niille. Ei oikeastaan muu pänni tässä kuin se että pettää lupaukset noista milloin tulee kotiin. Eikä hän koskaan tiedä milloin tulee kotiin.
Kommentit (7)
hän vahtaa puhelintaan kotona ollessaan. Onko puhelin piilossa/äänttömällä/mukana vessassa/salasanan takana.
Kulutteleeko aikaa huvikseen, että välttyisi kotielämältä vai onko työ oikeasti sen luonteista?
Miksi tahdot tietää tarkan kellonajan? Haluatko tehdä ruuan valmiiksi tai päästä harrastukseen?
Ja oikeastaan aika moni nainenkin, jolla ei ole ihan selkeää työaikaa.
Ja sitten on erikseen tällaiset hölösuut, jotka vaan juuttuu suustaan kiinni pitkäksikin aikaa. Ja aikaa vaan kuluu....
Ei siis kyse luultavastikkaan pettämisestä. :))
eipä mies muuta voisi sanoakaan.. vai miltä kuulostaa, että kaikki naiset siellä on niin ihania..
Mies menee ja tulee miten huvittaa, eikä viitsi edes vastailla puhelimeen tai ilmoitella missä menee.
Olen ollut tuollaisessa suhteessa. Ei toimi!
Sinun on uskottava hänen sanaansa niin kauan kuin siihen on aihetta. Turha pilata suhdetta epäilyllä. Älä ala tonkia puhelinta tai taskuja, se on loputon ja hyödytön suo.
Olen sen tajunnut jo. Mies tonkinut minun puhelimeni kyllä ja kaiken muunkin. Oikeasti siitä ei mitään hyötyä.
Mutta tuo harmittaa ettei tiedä milloin tulee kotiin ja ei vastaa puhelimeen.
ap