Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20 pikkutytöt eivät tähän pääse...

Vierailija
08.01.2012 |

..ennenkuin kasvavat aikuiseksi täydelliseksi naiseksi :)

http://www.google.fi/imgres?q=35+years+old+sexy&start=707&um=1&hl=fi&cl…...

T: Janne.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Kahdetkymmenet pikkutytöt?

Vierailija
2/8 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisillä tuo on vielä edessä, kolmevitonen taas kymmenen vuoden päästä jo menneen talven lumia. Joten olisin silti mieluummin parikymppinen pikkutyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

20v ne on jo ruvella.

Vierailija
4/8 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mahtaa olla vaikea odotella sitä parasta ikää sitten ja elää lisäksi köyhempänä :)

arvasinhan minä ettei katkerilta pisuliisoilta enää irtoakaan mitään väkevää kommenttia tähän :)

taisi totuus potkaista?

Vierailija
5/8 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. se 10 vuotta on pitkä aika :)

Vierailija
6/8 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... mahtaa olla vaikea odotella sitä parasta ikää sitten ja elää lisäksi köyhempänä :)

arvasinhan minä ettei katkerilta pisuliisoilta enää irtoakaan mitään väkevää kommenttia tähän :)

taisi totuus potkaista?

olen kolmekymppinen (siis joka halusi olla parikymppinen) eikä mulla kyllä sen enempää rahaa ole kuin 10 v sittenkään sattuneista syistä. Jos menee hyvin vuoden ajan 35-36 v niin joo, mieluummin olen parikymppinen, ei se nyt ihan paska ikä ole sekään. On sentään jotain odotettavissa eikä vain luopumista.

Vierailija
7/8 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan se helppoa anonyymina esittää ja sanoa mitä hyvänsä. totuus lienee selvästikin se että parikymppinen pikkutyttö siellä yrittää saada meitä uskomaan että "haluaisit olla 20v" vaikka tiedät varsin hyvin että silloin et olisi vielä täydellinen kuten nyt olet :)

nimittäin kukaan nainen ei halua palata enää siihen 20v ikään jos on saavuttanut 30v iän.

Vierailija
8/8 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toikin selvä feikki että "luopumista"...

joopajoo... 35 on vielä sen verran nuori että on aika aikaista puhua luopumisesta :)

miksi kukaan noin sanoisi kun elää parasta ikää. taidat olla katkera 20v joka ei malta odottaa että aikuiset 30+ komeat äijät kiinnostuisi :) ja naimisissakaan et tietysti ole , voi voi :) kai se onni joskus tulee sitten...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi