Lue keskustelun säännöt.
No voi itku, me unohdettiin lähteä Thaimaahan,
08.01.2012 |
eilen ois ollu lähtö:( On me siellä kyllä käyty jo kaks kertaa.
Kommentit (3)
unohdin lunastaa parin millin lottopotin mut onneks hei käteist riittää kuitenki!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Menkää joskus toiste sit taas.