Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

puolison postien ja puhelimen lukeminen

Vierailija
08.01.2012 |

Hei, Kyselisin mielipiteitänne ja kommenttejanne seuraavaan asiaan: Annatko puolisosi lukea ja katsoa puhelimesi tekstiviestit ja s-postisi oma-aloitteisesti koska tahansa? Tässä tapauksessa taustalla uskottomuusasia, jonka johdosta toinen osapuoli haluaa tietää ja selvittää kenen kanssa soitellaan, postaillaan tai tekstataan. Tarvittaessa oudot numerot haetaan fonectasta.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tarvetta ollut kytätä kummankaan vaikka toinen osapuoli onkin joskus osoittautunut vähän vähemmän luotettavaksi.

Mutta jos toi nyt välttämättä haluais niin siitä vaan. Ei ole tullut mieleenkään keskustella asiasta eikä kieltää.

Vierailija
2/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole taustalla uskottomuusasiaa, näin on aina suhtauduttu toistemme asioihin - ei kuulu mulle, eikä hänelle mun asiansa.

Mutta jos olisin ollut uskoton ja jäänyt siitä kiinni, katuisin ja haluaisin jatkaa suhdettamme ja tehdä parhaani saadakseni mieheni luottamuksen takaisin ja voidaksemme jatkaa yhdessä, antaisin mieheni lukea postini ja tekstiviestini. Toki ennen tätä kertoisin ystävilleni, että kaikki minulle lähetetyt viestit saattavat tulla siippanikin tietoon, jotta osaisivat tarpeen mukaan sensuroida tilityksiään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla ei kylla ole mun viesteissa mitaan salattavaa. Puolisokaan ei vaadi mua nayttamaan mun viesteja, mutta sikali kuin on kyse yhteisista asioista, siis semmosista, jotka koskee molempia tai perhetta, niin ne kylla ainakin saatan referoida puolisolle.

Vierailija
4/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen kummempaa perustelua vaadi.

Vierailija
5/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa katsoa, sähköposteja en. Siellä eksytään muidenväliseen luottamuksellisuuteen ja salassapitovelvollisiin asioihin.

Vierailija
6/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se siinä harmittaa,kun mokasin ja sen takia tähän jouduttiin. Nyt vaan tulee kahlatuksi kaikki viestit mitä koneelta löytyy+puhelimen logitiedot

Vierailija
7/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikos.

sinä tähän rikoksen kaivoit?

Vierailija
8/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän luottaa minuun. Minä en luota häneen ja sorrun joskus lukemaan hänen viestinsä ja puhelutietonsa. Tiedän, ettei siinä ole mitään järkeä, koska jos siellä jotain olisikin niin mies kyllä visusti poistaisi ne. Sieltä sitten lueskelen jotain viestejä ja tulen ihan vainoharhaiseksi kun alan tehdä omia tulkintoja vaikkapa miehen siskon lähettämistä viesteistä, joissa mainitaan joku 3. osapuoli. Plaah.

Vierailija
9/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikos.

sinä tähän rikoksen kaivoit?

että toisen sähköpostien ja postien ja viestien lukeminen on rikos eikä niitä siksi tarvitse antaa luettavaksi.

Vierailija
10/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että toisen sähköpostien ja postien ja viestien lukeminen on rikos eikä niitä siksi tarvitse antaa luettavaksi.

Kannattaa ehkä lukaista se lähtötilanne uusiksi. Siinä ei ollut mitään rikokseen viittaavaa.

Vierailija
11/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei rikoksella ole mitään tekemistä asian kanssa. Vähän vähemmän draamaa, jookos.

Vierailija
12/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mies halutessaan nuo saisi katsoa, kuten minäkin häneltä. Mutta en/emme koe tarpeelliseksi sitä tehdä.

Vierailija
13/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luemme toisinaan toistemme sähköposteja lähinnä vain jos toinen pyytää eli toinen ei esim. olen netin ääressä ja soittaa ja pyytää katsomaan postinsa tai sitten joskus pyydän miestäni katsomaan samalla kun on koneella onko minulle tullut posteja. Jos minulle on tullut postia vaikka mieheni siskolta niin hän lukee sen postin minulle mutta jos joku kaverini on lähettänyt postia niin luen sen kyllä itse.

Tekstareita luemme toistemme puhelimista jos oletamme että niiden sisältö on yleistä (siis lähettäjästä päätellen esim. joku naapuri haluaa sopia lasten kyläilyistä tai lähettäjänä on jomman kumman lähisukua). Toki luemme yleensä itse tekstarit mutta jos toinen on vaikka ulkona töissä niin luen kyllä viestin ja vien puhelimen toiselle vain jos en voi itse hoitaa asiaa ja se on kiireellinen.

Meillä näihin toimintatapoihin ei ole syynä epäluottamus vaan ihan käytännössä hoidellaan hommat mahdollisimman helpsoti. Ja kumpikin tietää toistensa sähköpostien salasanat jne koska aina joskus niistä on hyötyä kun tarttee etsiä jotain tietoa toisen postista ym.

Me ollaankin kyllä aika tiivis parivaljakko. Ja tämä sopii meille kummallekkin.

Vierailija
14/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin sen ymmärrän,kun virheen on tehnyt. Tuntuu vaan ikävältä kun homma jatkuu ja aina riittää toisella spekulaatiota "oudoista numeroista" tms. kun fonecta tai eniro ei kerro soittajaa, joka päivällä on soittanut. Ei sekään tunnu kivalta,et kavereille joutuis sanoo,et ps. muistakaa et mailejani lukee vaimonikin.

Vierailija
15/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oishan se kivaa kun luottamusta olisi ja saisi yksityisyyttäkin. En koe, että se yksityisyys on aika yhtä kuin salailu ja valehtelu

Vierailija
16/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oishan se kivaa kun luottamusta olisi ja saisi yksityisyyttäkin. En koe, että se yksityisyys on aika yhtä kuin salailu ja valehtelu

Ja jos ei ole yksityisyyttä, ei voi oikein luvata luottamusta ystävilleenkään näihin liittyvien asioiden osalta. Asioilta, jotka eivät puolisolle kuulu millään tavalla.

Vierailija
17/17 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että häntä ikinä kiinnostaisi kumpikaan noista toiminnoista. Olemme aikuisia ihmisiä, vietämme paljon aikaa erillämme emmekä omista toisiamme. Tämä on johtanut siihen että puhumme avoimesti ihastumisista ja myös kerromme kenen kanssa vietämme aikaamme jos toinen sattuu kysymään. Mitään ei tarvitse salailla ja luotamme toisiimme täysin.

Miehelläni on paljon naispuolisia ystäviä kuten minullakin miespuolisia ja aika turhauttavaa olisi tilittää kenen miehen/naisen kanssa on elämänsä tunnit viettänyt, eihän niitä edes muista ketä on nähnyt ja milloin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi