Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takana vuosien pikkulapsiajan valvominen, miten oppia uudestaan nukkumaan?

Vierailija
08.01.2012 |

Meillä on useampi lapsi ja he ovat olleet kaikki omalla tavallaan ns. vaikeita vauvoja ja ovat valvottaneet paljon. Nyt kun ovat jo isompia niin kaikki lapset nukkuvat yönsä kokonaan, mutta minulle on kait jotenkin jäänyt päälle tuo heräily. Vaikka tiedän, että saisin nukkua, niin jo nukahtaminen on vaikeaa ja kun nukahdan niin heräilen yöllä vähän väliä.

Olen kokeillut nukahtamis- ja unilääkkeitä, mutta ne ovat oikeastaan vain pahentaneet tilannetta. Sillon olen kyllä nukahtanut ja nukkunut, mutta päivällä on sitten ihan pöllähtänyt olo enkä ole oma itseni.

Nyt viimeisimpänä olen kokeillut mennä vierashuoneeseen nukkumaan, joka on meidän talon rauhallisin ja hiljaisin huone, mutta samalla tavalla heräilen sielläkin ja päivällä olen sitten väsynyt. Joskus otan päivällä torkut, mutta se sitten taas vaan lisää vaikeutta nukahtaa illalla. Olen myös yrittänyt pitää tietyt iltarutiinit ja ns. rauhottua ennen nukkumaan menoa, mutta silti tuo heräily vaan jatkuu, vaikkei lasten takia enää tarvitsisi heräillä.

Olisin kiitollinen vinkeistä, joilla voisin oppia nukkumaan kunnolla enkä olla hereillä vähän väliä yöllä.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden ekan lapsen jälkeen aloin pikkuhiljaa nukkumaan paremmin, kunnes saimme kolmannen lapsen. Taas alkoi huonompi vaihe, ja nyt kun kuopus on 5v, alan taas pikkuhiljaa osata nukkua paremmin. Pikkuhiljaa unet paranee, mutta en mä vieläkään kovin hyvin nuku.

Ennen lapsia nukuin todella hyvin ja sikeästi, ja paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän