Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saana Parviainen on palannut takaisin yhteen aviomiehensä,

Vierailija
08.01.2012 |

ohjaaja Jussi Parviaisen kanssa.

– Olen tullut siihen tulokseen, että suhteen tuominen julkisuuteen on aiheuttanut ongelmia liitollemme. Ihmiset arvostelevat suhdettamme rankalla kädellä. Voin sanoa, että se tuntuu pahalta, Saana kertoo Metrolive.fi:n toimitukselle.

Aikaisemmin tällä viikolla Saana kirjoitti blogissaan tavanneensa uuden miehen uutenavuotena.

– Erosimme hänen kanssaan, hän tunnustaa.

Saana saapui Antti Kurhisen 28-vuotissynttäreille tyttöseurassa, mutta juhlavieraiden joukossa oli myös uudenvuoden tuttavuus.

– Hän ei ole kiinnostunut julkisuudesta, Saana kertoi.

Lihaksikas tummaverikkö ei halunnut poseerata yhteiskuvassa Saanan kanssa, mutta suostui yhteiskuvaan Big Brotherista tutun ystävänsä Inka Tuomisen kanssa.

Inka Tuominen avautuu ystävänsä ja Saana Parviaisen suhteesta.

– Olen yrittänyt houkutella ystävääni Saanan juttusille, lähihoitajaksi opiskeleva Tuominen sanoo.

"Juhlimme harvoin yhdessä Jussin kanssa"

Saana Parviainen juhli Antti Kurhisen synttäreillä ilman aviomiestään.

– Jussi on varmaan kotona, nämä juhlat ovat vähän nuoremmille. Haluaisin liikkua enemmän Jussin seurassa, mutta hän lähtee harvoin juhlimaan.

– On ihme, että Jussi antaa minun käydä ulkona. Olen ollut vähän villi suhteemme aikana. Uskon, että hän luottaa muhun.

Jussi Parviainen kertoi muutama viikko sitten Metrolive.fi:lle, ettei hänellä ole ystäviä. Saanalla on asiasta toisenlainen näkemys.

– Jussilla on ympärillä paljon kavereita, vaikka hän viihtyykin yksin. En tosin ole tavannut montaakaan hänen ystävistään.

Hankki tyttärelleen koiranpennun

Saana hankki vastikään koiranpennun. Hän antoi Kirsikka-tyttärensä nimetä perheen uuden tulokkaan.

– Nimeksi tuli Tuhkimo. Tyttäreni ensimmäinen ehdotus koiran nimeksi oli Seppo, Saana naurahtaa.

"En tiedä Jussin urasta mitään"

Saana ei ole tietoinen miehensä urasta ohjaajana.

– Onks Jussi ollut monessakin mukana? En tiedä siitä oikeastaan mitään. En osaa nimetä suosikkiani Jussin tuotannosta, sillä en ole nähnyt ainoatakaan hänen teatteriesitystä tai elokuvaa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän