Uskallatko sanoa oikean etunimesi just nyt? Sano!
Kommentit (50)
Esim. bussissa istuessa tai työpaikan / koulun koneella en viittis ruveta ääneen mölisemään tommosta. Pitäisivät vielä hulluna. :)
Juu, mun nimeni on tietokonevirus tai oikeastaan olen mato matala :D JOka tietää tuon viruksen tietää nimeni.
että kaikki nimet täällä on tommosia tusinanimiä. :)
En kirjoita omaani, liian harvinainen. Vaikka tutut tietääkin että täällä käyn. En silti.
Hirveen yllättävää että kaikki nimet täällä on tommosia tusinanimiä. :)
se oo yllättävää, vaan ihan luonnollista, koska yleisiä nimiä on paljon ja harvinaisia vähän.
Hirveen yllättävää että kaikki nimet täällä on tommosia tusinanimiä. :)
se oo yllättävää, vaan ihan luonnollista, koska yleisiä nimiä on paljon ja harvinaisia vähän.
harvinainen, eivät välttämättä viitsi sitä tänne kirjoittaa.
Onks tää hiukan naisvoittoinen areena :-)
Olen melkein se nopeasti valmistuva syötävä, jonka käyttöä paheksutaan.
Ilkeät vanhemmat. :(
Per-Olof Pietarsaaresta. Yleensä vaimoni Hjördis kommentoi, mutta on nyt estynyt niin minä olen puikoissa.
Esim. bussissa istuessa tai työpaikan / koulun koneella en viittis ruveta ääneen mölisemään tommosta. Pitäisivät vielä hulluna. :)
Ja satun vielä olemaan yksin kotona, niin ei edes perhe katsonut pitkään. Kissat ei reagoineet mitenkään.
ei tällaisiin ketjuihin vastaa kukaan, kun teidän kullannuppu-Neemot, Mimosa-Jadelet sun muut ovat vauhdissa.
tästä sitten tilaston niin saadaan taas yks fakta ev mammoista! eli esim. "tyypillisin av mamman nimi on Anna"
Tosin kun luin aloituksen sanoin nimeni ääneen ;)
Ilkeät vanhemmat. :(
Pacho?
Paffel?
Pipsi?
Puffeli?
Pakki?
Puacamole?
Pondue?
Terveisiä kaimoille, mm. Nokialle! :)
Marjo, terve