Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

exät, nyksät, tulevat exät..ja lapset painolastina

Vierailija
07.01.2012 |

Peffalleen tipahtaa, kun lukee tätä nykymenoa. Eksät, nyksät, mukeloita siellä ja mukeloita täällä...lapset ovat heittopusseja..olisipa luoja tehnyt teistä lisääntymiskyvytttömiä!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

' Se että lapset on vailla sinun perheesi vakiintuneita ja rutinoituneita piirteitä niin tuskin heidän tulevaisuutensa kovin paljon heikommalle näyttää. Voi jopa olla hyväksi lapsellekin saada jonkin verran kouliintumista. Siis toki lasta voi pumpulissa ja pullamössöllä koulia, mutta ei ne tulevaisuuden näkymät ihan niin vahvat ole.'

.. Aina joku häviää.Joku kirjoitti omista kokemuksistaa näin. Sitä ei vo mitätöidä! Ai että pitää erota, jotta lapset kouliintuisivat. On niitä muitakin tapoja. Vaikka suoraan turpiin veto. Se on samankaltaista koulimista.

Vierailija
22/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..näiden sekasoppa-uusperhe-eksäperhe-kuvioiden pyörittämisien takia, niin kyllä se koskee minuakin joka päivä ja tilipäivänä sen näen konkreettisesti. Ei huvittas tätä teidän karusellia kustantaa.

Miten ihmeessä olen teidän verovarojanne käyttänyt? Kertokaa ihmeessä tarkemmin? Olet ilmeisesti ap? Kirjoitustyyli sama. Koita nyt hyvä ihminen nousta tuosta katkeruuden suosta...Käytän kyllä mieluusti veroeurojani sun mielenterveyden kohdilleen saamiseen. Ikävää, kun jollain on noin paljon negatiivisyyttä.

..maksaa teidän piirileikeistä aiheutuvia kuluja verorahoina.

Maksan mielelläni monesta musuta asiasta. Mutta AIKUISTEN parisuhdeleikit! Ei kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mitä sä meille maksat?? Mäkin haluun jotain jos muutkin uusperheet saa :D

Esimerkki: Erotaan. Ollaan se tovi lapsen/lasten kanssa, mutta toki koko ajan metsästetään uutta uhria. Sossu voi tulla monella tapaa apuun. Asunto, ylimärääräiset menot, joita riittää..esim. päivähoitomaksut nelkein voi nollautua. Ja joku ne kuitenkin maksaa.

Sitten kun on saatu nakitettu se uusi kumppani ja pullat uuniin...ja kun aika vierii (nykyihmisille se on se 9 kk tai nippa nappa päälle) huomataan, ettei tää toimi...terapiat, oikeusriidat (eivät ole halpoja ainakaan yhteiskunnalle) kouluvaikeudet, opplashuolto, psykologit,... en jaksa enää..kuluja siis riittää...

Vierailija
24/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkki: Erotaan. Ollaan se tovi lapsen/lasten kanssa, mutta toki koko ajan metsästetään uutta uhria. Sossu voi tulla monella tapaa apuun. Asunto, ylimärääräiset menot, joita riittää..esim. päivähoitomaksut nelkein voi nollautua. Ja joku ne kuitenkin maksaa.

Sitten kun on saatu nakitettu se uusi kumppani ja pullat uuniin...ja kun aika vierii (nykyihmisille se on se 9 kk tai nippa nappa päälle) huomataan, ettei tää toimi...terapiat, oikeusriidat (eivät ole halpoja ainakaan yhteiskunnalle) kouluvaikeudet, opplashuolto, psykologit,... en jaksa enää..kuluja siis riittää...

Miksi oletat, että kaikki menee aina persiilleen??

Ehkä joissain uusperheissä, mutta silloin on usein ko henkilöillä jo ennestään ongelmia.

Olet kauhean negatiivinen ihminen, mitähän sekin maksaa yhteiskunnalle.

Vierailija
25/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja syy siihen on miehen ex. Lyhyesti (en jaksa koko pitkää tarinaa kirjoittaa, ettekä te jaksaisi lukea) tilanne on se, että miehen ex ei pidä kiinni omista hoitovuoroistaan, koska pitää päästä ryyppäämään uuden miesystävän kanssa. Sitten kuitenkin valittaa miehelle, että ei näe lasta tarpeeksi viikolla, ja mies ei saa enää hakea lasta hoidosta, koska äiti haluaa hakea lapsen ja olla tämän kanssa viikolla. Mutta viikonloppuisin siis ei pidä kiinni omista vuoroistaan, koska pitää siis päästä ryyppäämään uuden miesystävän kanssa.

Lisäksi soittelee miehelle _ihan_koko_ajan_, ihan tyhjänpäiväisiä asioita, kuten esim jostain vitamiineista kesken joulupyhien, lapsi siis oli äidillään joulun ja me miehen kanssa vietettiin joulua kaksin. Välillä soittelee monta kertaa päivässä, ihan turhanpäiväisiä asioita, ihan sellaista huomionhakuisuutta. Ei osta lapselle vaatteita, saa siis lapsilisät ja miehen maksamat elarit, mutta ei osta lapselle mm ulkovaatteita, vaan miehen pitää ostaa ne tai lapsi on ilman. Rahat kai menee siihen ryyppäämiseen. Ei pärjää lapsenkasvatuksessa, vaan kuljettaa lasta (5v) psykologeilla yms.

Ikävä sanoa, mutta mussa toi käytös saa negatiiviset ajatukset heräämään, ja valitettavasti ne alkaa siirtymään jo lapseen. Nousee karvat pystyyn nykyään jo kun kuulekin puhuttavan lapsesta, ensimmäinen ajatus on että ai taas se tulee, vaikkei pitänyt, ja taas on sitä ja tätä ja tota huonosti ja vialla.

Itseänikin inhottaa tämä ajatukset, mutten vaan nyt voi sille mitään, että olen ruvennut inhomaaan jo lastakin, joka myös oireilee erinäisillä tavoilla, jota minun on nykyään enää vaikea kestää. Lapsi on äärimmäisen huomioinhakuinen, ja tiedän kyllä mistä on oppinut, ja sitä en ainakaan minä jaksa. Ikävä kyllä tulen lähitulevaisuudessa sanomaan miehelle, että lapsi _ei_ole_enää tervetullut meille.

Ei muuta.

MITÄHÄN LAPSELLE KUULUU 10 VUODWN PÄÄSTÄ?

Vierailija
26/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut,

itse olen lapseni hoitanut,

exmies on itse elatusmaksut maksanut,

16-vuotiaasta asti töitä tehnyt enkä muiden kukkaroita kopeloinut, ensin opiskeluiden ohessa sittemmin aina vakisuhteessa, työnantaja maksanut äitiysloma-ajan palkat.

Toki olen perhevapaita nauttinut ja lapsilisät itselleni anonut, kuten tekevät johtajat ja duunarit olivat sitten eronneita tahi eivät.

Sosiaalitoimiston asiakas en ole ollut koskaan.

Niin ja minulla on myös uusi perhe: rakastava aviomies ja kaksi lasta lisää hänen kanssaan.

regards mom with 6 sweet child

Vierailija
27/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei exä nyksineen ainakaan ole painolastia minun perheelle eikä yhteiskunnalle,

katsos kun jotkut osaavat elää kuin sivistyneet ihmiset vaikkei se teinirakkaus kestäisikään timanttihääpäivään!

Vierailija
28/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei exä nyksineen ainakaan ole painolastia minun perheelle eikä yhteiskunnalle,

katsos kun jotkut osaavat elää kuin sivistyneet ihmiset vaikkei se teinirakkaus kestäisikään timanttihääpäivään!

Tätä on exät, nyxät, tulevat exät tyypin hyvin hyvin vaikea ymmärtää ;) Ilmeisesti alhainen koulutustaso??

Vierailija
29/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei exä nyksineen ainakaan ole painolastia minun perheelle eikä yhteiskunnalle, katsos kun jotkut osaavat elää kuin sivistyneet ihmiset vaikkei se teinirakkaus kestäisikään timanttihääpäivään!

Tätä on exät, nyxät, tulevat exät tyypin hyvin hyvin vaikea ymmärtää ;) Ilmeisesti alhainen koulutustaso??

Olen akateeminen eli maisteri, samoin mieheni, jolla on kaksi akateemista tutkintoa (DI/ekonomi)

Vierailija
30/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen erosta oli kulunut usemapi vuosi enne kuin tavattiin, mies oli silloin yh. Yhteisiä lapsia satiin kun oltiin oltu yhdessä reilu 3v. Minulla on hyvät välit lapsipuoleen ja hänen äitiinsä, lapsi asuu meillä eikä meidän ole koskaan tarvinnut tapella rahasta. Minä maksan lapsipuolen menoja siinä missä yhteisienkin, ei meillä erotella, kaikki ovat samalla viivalla. ei kannata yleistää tässäkään asiassa.

Vierailija
31/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mummollani oli 4 miehen kanssa lapsia. Ensimmäinen piikana nuorena talonväen kanssa ja lapsi muiden kasvatettavaksi. Toisen miehen vei sota. Oli syntynyt 1910.

Vierailija
32/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttumatta exänyxiin yms. ne on mun mielestä ok jos hyvin hoidettu. ei tarvii lasta kiduttaa huonon parisuhteen sijaiskärsijänä.

Et saa ajaa autoakaan ilman, että hallitset liikennesäännöt, mutta mukeloita saa vääntää jokainen, jonka alapää toimii. Yläpäästä viis.

Mutta lainaukseen: ja nimenomaan usein juuri ne, joilla se yläpää ei ihan veitsenterävästi leikkaa, puskevat eniten mukulaa maailmaan. Yleensä myös ollessaan vielä itse suhteellisen mukuloita.

Ette voi väittää, etteikö se luokkanne tyhjäpää bimboblondi ollutkin se ensimmäinen teiniäiti, joka lihoneena turvonneena tukka rasvassa pyykkäsi neljän lapsensa kakkahousuja, kun itse vielä ilman suurempia velvotteita matkustelitte, opiskelette, teette töitä, katsotte rauhassa illalla televisiota, luette kirjoja, nautitte herkullisista ravintola-annoksista tai kokkaamisesta, seurustelette erilaisten mielenkiintoisten ihmisten kanssa jne. :))

Vierailija
33/33 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttumatta exänyxiin yms. ne on mun mielestä ok jos hyvin hoidettu. ei tarvii lasta kiduttaa huonon parisuhteen sijaiskärsijänä.

Et saa ajaa autoakaan ilman, että hallitset liikennesäännöt, mutta mukeloita saa vääntää jokainen, jonka alapää toimii. Yläpäästä viis.

Mutta lainaukseen: ja nimenomaan usein juuri ne, joilla se yläpää ei ihan veitsenterävästi leikkaa, puskevat eniten mukulaa maailmaan. Yleensä myös ollessaan vielä itse suhteellisen mukuloita.

Ette voi väittää, etteikö se luokkanne tyhjäpää bimboblondi ollutkin se ensimmäinen teiniäiti, joka lihoneena turvonneena tukka rasvassa pyykkäsi neljän lapsensa kakkahousuja, kun itse vielä ilman suurempia velvotteita matkustelitte, opiskelette, teette töitä, katsotte rauhassa illalla televisiota, luette kirjoja, nautitte herkullisista ravintola-annoksista tai kokkaamisesta, seurustelette erilaisten mielenkiintoisten ihmisten kanssa jne. :))

Niin tämä oli sangen kieli poskessa kirjoitettu. Ottakaa huumorilla. Ei herneitä nenään, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi