Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun lapsilla loppuu loma!

Vierailija
07.01.2012 |

Niin ihanaa kun lapset on lomalla, ei tarvitse miettiä kenenkään menemisiä, tulemisia, läksyjä eikä kamppeita.

On voitu tehdä jotain mitä ei muutoin arjen hyörinässä kerkeä jne.

Kaikki hyvä loppuu ennen pitkää...

Tulee aina ikävä niitä allekouluikäisiä pienokaisia, joita nämä meidänkin lapset olivat aikanaan. Olin itsekin silloin kotiäitinä ja olihan se mukavaa.

Miettiikö muut samaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ihanaa kun lapset on lomalla, ei tarvitse miettiä kenenkään menemisiä, tulemisia, läksyjä eikä kamppeita.

On voitu tehdä jotain mitä ei muutoin arjen hyörinässä kerkeä jne.

Kaikki hyvä loppuu ennen pitkää...

Tulee aina ikävä niitä allekouluikäisiä pienokaisia, joita nämä meidänkin lapset olivat aikanaan. Olin itsekin silloin kotiäitinä ja olihan se mukavaa.

Miettiikö muut samaa?

Vierailija
2/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki kaipaa jo kavereitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset juuri pari minuuttia sitten harmittelivat kun loma loppuu. Itse olin eilen melkein tippa silmässä kun kasasimme joulukoristeita pois.

On ollut ihana loma. Nyt se sitten loppuu.

Hiihtolomaa odotellessa...

Vierailija
4/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ehkä enemmän harmittaa se, että oma loma loppuu :). Lasten koulupäivän jälkeen ehtisi kyllä tehdä sitä sun tätä, jos omat työt ei kuormittaisi niin paljon :).

Vierailija
5/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sitten taas ollaankin menossa aamuvarhaisesta iltamyöhään.

Vierailija
6/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun pääsevät taas kunnon rytmiin kiinni eikä yöt mene valvoessa. Loman aikana nämä teinit lähinnä istuvat tietokoneella tai katsovat leffoja, sänkyyn kun komentaa niin sitten alkaa tekstaaminen kavereille/ musiikin kuuntelu. On ne sentään käyneet loman aikana harrastuksessa myös, ettei tää loma nyt ihan harakoille mennyt : )

Vierailija
7/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kun pääsevät taas kunnon rytmiin kiinni eikä yöt mene valvoessa. Loman aikana nämä teinit lähinnä istuvat tietokoneella tai katsovat leffoja, sänkyyn kun komentaa niin sitten alkaa tekstaaminen kavereille/ musiikin kuuntelu. On ne sentään käyneet loman aikana harrastuksessa myös, ettei tää loma nyt ihan harakoille mennyt : )

Vierailija
8/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä täytyy lorvia, sitten jaksaa taas pakertaa...

Vierailija
9/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä täytyy lorvia, sitten jaksaa taas pakertaa...

Se on totta, mutta liika on liikaa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi