Harmittaa kun lapsilla loppuu loma!
Niin ihanaa kun lapset on lomalla, ei tarvitse miettiä kenenkään menemisiä, tulemisia, läksyjä eikä kamppeita.
On voitu tehdä jotain mitä ei muutoin arjen hyörinässä kerkeä jne.
Kaikki hyvä loppuu ennen pitkää...
Tulee aina ikävä niitä allekouluikäisiä pienokaisia, joita nämä meidänkin lapset olivat aikanaan. Olin itsekin silloin kotiäitinä ja olihan se mukavaa.
Miettiikö muut samaa?
Kommentit (9)
Lapset juuri pari minuuttia sitten harmittelivat kun loma loppuu. Itse olin eilen melkein tippa silmässä kun kasasimme joulukoristeita pois.
On ollut ihana loma. Nyt se sitten loppuu.
Hiihtolomaa odotellessa...
Mua ehkä enemmän harmittaa se, että oma loma loppuu :). Lasten koulupäivän jälkeen ehtisi kyllä tehdä sitä sun tätä, jos omat työt ei kuormittaisi niin paljon :).
Vaikka sitten taas ollaankin menossa aamuvarhaisesta iltamyöhään.
Parempi kun pääsevät taas kunnon rytmiin kiinni eikä yöt mene valvoessa. Loman aikana nämä teinit lähinnä istuvat tietokoneella tai katsovat leffoja, sänkyyn kun komentaa niin sitten alkaa tekstaaminen kavereille/ musiikin kuuntelu. On ne sentään käyneet loman aikana harrastuksessa myös, ettei tää loma nyt ihan harakoille mennyt : )
Parempi kun pääsevät taas kunnon rytmiin kiinni eikä yöt mene valvoessa. Loman aikana nämä teinit lähinnä istuvat tietokoneella tai katsovat leffoja, sänkyyn kun komentaa niin sitten alkaa tekstaaminen kavereille/ musiikin kuuntelu. On ne sentään käyneet loman aikana harrastuksessa myös, ettei tää loma nyt ihan harakoille mennyt : )
Välillä täytyy lorvia, sitten jaksaa taas pakertaa...
Välillä täytyy lorvia, sitten jaksaa taas pakertaa...
Se on totta, mutta liika on liikaa:)