Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari voileipää pikkunälkään?

Vierailija
07.01.2012 |

Kerronpa teille, kun en kehtaa ääneen ihmetellä. Tapahtui erään baari-illan päätteeksi, kun miehen kavereita oli meillä kylässä ja tultiin sitten koko jengi kaupungilta kotiin. Ei jääty grillijonoon, vaan kaverit söivät meillä.

Molemmat söivät n. 10 kpl ruispaloja päälyksineen. Mun mielestä ihan käsittämätön määrä. Onko?

(Eikä kaatunut talous eikä loppunut leipä maailmasta.)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jaksan aina hämmästyä siitäkin, että joku syö kerralla 4-5 leipää, ihan järkkyä musta. toki itsekin syön saman verran kaloreita joskus aterialla, mutten pelkästä leivästä. ´miehillä tietty nälkä ja energintarve erilainen, mutta 10 leipää ei ole normaali annos. baari-ilta ja pitkä aika edellisestä ateriasta antaa armoa, mutta silti. miten joku edes jaksaa tuollaisen määrän? tai varsinkaan kokee tarvitsevansa?? mulla olis leuat loksahtanu kyllä auki, jos olis kahen toimesta kadonnu pari pakettia leipää. ja olihan pala siis edes ala/yläpuoli, ei molemmat?:DD

Vierailija
2/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä huikeeta. 10 leipää yhdeltä istumalta. Kaikkea sitä on kuullut mutta tämä on kyllä huikeinta, siis valtava määrä! Siis 10 leipää, jestas!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sentään ylä- tai alapuoli tuo mun "laskema" pala. Oliskohan siinä pussissa joku 9 kpl niitä ylä+alapuoli yhdistelmiä, meni meinaan yksi täysi pussillinen ja vähän seuraavasta...

-ap jeesustelee ja taivastelee-

Vierailija
4/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä huikeeta. 10 leipää yhdeltä istumalta. Kaikkea sitä on kuullut mutta tämä on kyllä huikeinta, siis valtava määrä! Siis 10 leipää, jestas!!

juuri tollasta reaktioo kaipasinkin. Mäkin olin sisäisesti melkein yhtä järkyttynyt!

-ap-

Vierailija
5/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sekä mies että murkkuikäiset kasvavat pojat tekevät aina kerralla 5-10 leipää mieheen kun käyvät hakemassa välipalaa. Murkuilla on joskus tapana leikata kokonainen leipä halki ja laittaa juustot, makkarat ja kasvikset väliin ja vetäytyä xboxin ääreen syömään ja pelaamaan.

Mies toki lihoo lihomistaan, mutta murkut pelaa lätkää, treenaa, kasvaa ja kuluttavat pirusti.

Ja kyllä meillä siis ihan normaalisti ruokaa on tarjolla. Mutta pojille voi tulla nälkä mihin vuorokauden aikaan hyvänsä ja mieluimmin tuntuvat syövän sitä leipää.

Mutta joo, siis tämän vuoksi leivon leivät itse, siis syököön niin paljon kuin jaksavat. Mulle ja tyttärelle riittä yksi leipäpala kerralla :)

Vierailija
6/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kyllä kolme poikaa, joten pitänee alkaa henkisesti varautumaan järjettömään leivänkulutukseen...

(Ja mun mies, kun syö leipää, syö ehkä neljä palaa)

-ap-

Vierailija
7/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on kyllä kolme poikaa, joten pitänee alkaa henkisesti varautumaan järjettömään leivänkulutukseen...

(Ja mun mies, kun syö leipää, syö ehkä neljä palaa)

-ap-

on tosi iso määrä yhdelle. Ok, baari-illan päätteeksi, jos ei ottanut pitsaa, niin saattaa ahtaa vaikka huvikseen pari ekstraa mutta miten jaksaa edes puputtaa 10voileipää?

Ja juu, minulla ei ole veljiä ja mieskin syö normaalisti joskus harvoin välipalaksi ~2leipää, 4menee jo "ruokana" jos on ihan kauhea nälkä ja ruokaa ei ole tai seuraavaan on pitkä aika tms.

Vierailija
8/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä sekä mies että murkkuikäiset kasvavat pojat tekevät aina kerralla 5-10 leipää mieheen kun käyvät hakemassa välipalaa. Murkuilla on joskus tapana leikata kokonainen leipä halki ja laittaa juustot, makkarat ja kasvikset väliin ja vetäytyä xboxin ääreen syömään ja pelaamaan.

Mies toki lihoo lihomistaan, mutta murkut pelaa lätkää, treenaa, kasvaa ja kuluttavat pirusti.

Ja kyllä meillä siis ihan normaalisti ruokaa on tarjolla. Mutta pojille voi tulla nälkä mihin vuorokauden aikaan hyvänsä ja mieluimmin tuntuvat syövän sitä leipää.

Mutta joo, siis tämän vuoksi leivon leivät itse, siis syököön niin paljon kuin jaksavat. Mulle ja tyttärelle riittä yksi leipäpala kerralla :)

ja tuo 10 leipää ei kyllä kummastuta yhtään, varsinkaan baari-illan jälkeen :) Ja jos ihan kalorimääriä ym. alkaa miettiin, niin onko tuo nyt sen tuhdimpi kuin pitsa tai kepappi (tai hamppariateria) baari-illan jälkeen. Mulla on ainaki aina baarin jälkeen ihan hullu nälkä :D

Mut omalle ukolle oisin saattanu hiukan suutahtaa, jos aamulle ei ois jääny leipää :)

Vierailija
9/9 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä yhtään ihmetytä tuo määrä. Olen samaa mieltä, että ei 10 leipää ole enemmpää,kuin iso pizza. Itsekin syön yleensä 4 leipää ja oikein nälkä, kun on niin 5. Oma mies syö suunilleen saman verran, kuin itse, mutta se ei olekkaan mikään liikunnallinen tyypi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi