Mies joutui vankilaan
Ja nyt ei halua tavata minua. Aluksi soitti minulle, kävin pari kertaa tapaamassa. (perhetapaaminen oli suunnitteilla) Nyt on yllättäen lopettanut yhteydenpidon minuun! Eräälle ystävälleen oli soittanut, ystävä kysyi syytä miksei minulle soita ja hän oli sanonut ettei ole mitään asiaa. Mitään riitaa tai vastaavaa meillä ei ole ollut - rakkautta on kyllä riittänyt ja meillä on ollut hyvä suhde. Tuomiota puoli vuotta jäljellä. Olen jättänyt soittopyyntöjä ja lähettänyt joululahjan ja henk.koht. tavaroita, sekä yhden kirjeen missä pyydän yhteydenottoa että hän voisi selvittää tilanteen kanssani. Ei mitään vastausta.
Rakastan häntä kovasti enkä ymmärrä mistä tällainen käytös! :(
Mistä tämä voi johtua? Ahdistaa, tuntuu kuin itsekin olisi vankilassa!
Ja ennen kuin ehditte kysyä niin talousrikoksista joutui.
Kommentit (2)
eikä välitä enää naisista if you know what I mean ;)
En oo kyllä muutenkaan koskaan ymmärtänyt teitä siskoja jotka pitää kiinni linnakundeista. Kerran kriminaali, aina kriminaali.
Ikävä voi olla liian kova, ei halua sanoa hyvästi liian usein, pää ei ole kestänyt siellä, ei halua enöö katsoa sinua silmiin kun on pettänyt luottamuksesi,on kuullut juttuja mitä "puuhailet" kotona ilman häntä, kuvittelee että puuhailet jotain selän takana.... syitä voi olla miljoonia.
Luulisi että haluaisi olla tekemissä, ei niitä ulkopuolisia kontakteja liikaa vangilla ole.
Oletteko kauan olleet yhdessä?