Kaipaisin niin jotakuta joka rakastaisi mua :(
Olen ollut sinkkuna kaksi vuotta ja vieläkin on muistissa se tunne kun elämäni rakkaus katsooo intensiivisesti mua silmiin (maailman kauneimmilla silmillään) ja musta tuntuu kuin pakahtuisin sen katseen alla.
Haluaisin jonkun joka rakastaa mua ja jota minä rakastaisin. On ikävä :(
Onneksi tämä menee arjen kiireissä ohi, mutta nyt tämä iltana varmaan itken itseni uneen ja näen unta eksästäni.
Pakko jotenkin yrittää kovettaa itsensä :(((
Kommentit (10)
Miksi haikailet edelleen kusipään perään, haloo?
luovuttaa.
Jotenkin mulla on semmonen kutina ettei voi tulla montaa kertaa elämässä vastaan yhtä täyttävää rakkautta.
Surullinen olo kun sen tajuaa :(( Aika synkältä ja yksinäiseltä näyttää.
ap
Miksi haikailet edelleen kusipään perään, haloo?
ne asiat ole niin yksinkertaisia siltikään, haloo.
ap
t vaimo, tytär, sisko. äiti & ystävä, jonka jaksaminen tai mikään muukaan ei kiinnosta ketään pätkääkkään. Aika kiva fiilis. Vähempikin kun rakkaus vois riittää.
menin aikoinaan naimisiin ns. kompromissin kanssa ja silloin jo aattelin että taitaa olla virhe. nyt 20vuotta mennyt ja koko ajan enemmän ahdistaa että tässääkö tää elämä menee. Ollaan vieraannuttu ja mitään yhteistä muuta kuin lapset ei oo. surettaa että kaikenlaista mukavaa voisi tehdä ja kokea mutta ei onnistu tuon kanssa. Kun m'kin niin haluaisin ett'joku mua rakastaisi ja jolle voisi kertoa asioitansa.
Oli ihana rakkaussuhde mutta olin liian ujo ja toinen kyllästyi. En usko että ikinä tulee vastaavanlaista tunnetta ja nautintoa pelkästä yhdessäolosta.
Nyt tuntuu turhalta elää vielä vuosikymmeniä tälleen yksin. Pitää ottaa päivä kerrallaan että kestäisi.
http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Kaipaisin niin jotakuta joka rakastaisi mua :(
vaikka olen kyllä itse yksinoloni ja erakoitumiseni valinnut, niin tietysti se välillä ahdistaa ja toisen ihmisen kaipuu eli rakkauden ja kosketuksen nälkä kasvaa valtavaksi.
pura rakkaudentuskaa tämän biisin tahdissa
Ihmistä ei ole tarkoitettu olemaan yksin ja haluan uskoa, että jokaiselle kumppani löytyy. Siihen asti nauti kauniista muistoista.