Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun äiti on kiukkuinen

Vierailija
11.11.2005 |

Aina saa lukea siitä kun lapsella on uhmaikä ja sitä rataa, mut mitä kun perheessä on kiukkuinen äiti joka ei saa kiukkaan hallintaansa, missäs opuksessa olis äidille neuvoja. Siis kun olen itse kärsinyt tästä omasta kiukkuisuudestani jo monta monituista vuotta, välillä menee todella hyvin ja välillä on oksat pois meininki.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan sama ongelma ja kärsin siitä todella paljon ,siis siinä mielessä että säälin lastani joka joutuu kestämään yllättäviä kiukunpuuskia todella usein. En osaa auttaa sinua, kun en osaa itseänikään :(

Vierailija
2/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaduttaa kun en ole aiemmin huolinut lääkitystä (olen käynyt masennuksen takia mielenterveyskeskuksessa nelisen vuotta), koska muutuin ihan selkeästi paljon rauhallisemmaksi ja kärsivällisemmäksi. Jaksan olla lasten kanssa paljon paremmin ja aktiivisemmin. En ole mielestäni mikään paska äiti ollut aiemminkaan, mutta silti muutos on huikea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin stressinsietokyvyn olevan huipussaan kun harrasti liikuntaa. Ohjattua sellaista jossa lähti mehut pois. Nyt tosin aion kokeilla Astangaa ja Shindoa jos myös tällaiset pehmeämmät harrastukset auttaisivat. Ei kehtoo lähteä " kovaan" liikuntaan rapakunnolla. Siella tapaa myös muita ihmisiä:)

nimim. samma här då och då

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi