Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Laitoinpa sitten työnantajalle viestiä

Vierailija
06.01.2012 |

Kysyin miksei palkkauksessa ollenkaan näy eikä huomioida sitä että kohtaa työssä henkistä väkivaltaa päivittäin ja sen lisäksi myös fyysisen sellaisen uhka on olemassa joka ikinen päivä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

TESsin mukaan tuosta ei makseta erikseen lisiä.

Vierailija
2/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten ei makseta. Jos palkkaus ei sua miellytä, voit vapaasti hakeutua muualle töihin. Seuraavat tulijat sun tilalle roikkuvat jo firman ovenkahvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin niin päin, että kys lafkasta lähtee väh 3hlöä pois paskatyönantajan vuoksi.

Asioita nääs selvittelee myös pääluottamusmies, liitos edunvalvonta ja kaupunkimme opetustoimen johtaja.

Ja siis moni muukin asia mättää kuin tuo.

ap

Vierailija
4/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa esimies ihmetellä, kun ap laittaa perjantai-iltana tekstiviestillä tuollaisen kysymyksen... Ei ainakaan paranna asemaansa tuollaisella lapsellisella käytöksellä.

Vierailija
5/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin niin päin, että kys lafkasta lähtee väh 3hlöä pois paskatyönantajan vuoksi.

Asioita nääs selvittelee myös pääluottamusmies, liitos edunvalvonta ja kaupunkimme opetustoimen johtaja.

Ja siis moni muukin asia mättää kuin tuo.

ap

Vierailija
6/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on turha itkeä ja vinkua kun ei työntekijöitä löydy kun monikaan ei suostu tällä palkalla tätä työtä tekemään.

Ja jos ei minkäänlaisia kannustimia yms ole olemassakaan niin..

ap

Vierailija
7/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovin tosissaan kun perjantai-iltana viestittelet tuollaisen asian

Vierailija
8/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensinnäkin koulu on ollut kiinni 20.12 alkaen ja toiseksi olen hlöstöfirman leivissä, paitsi että todnäk irtisanoudun tässä kuussa kuten pari muutakin.

Kolmanneksi evvvk mitä ne siellä lafkassa tuumaa asioista, kuten sanoin niin ympäri kaupunkia on työntekijät valitelleet lafkan ristiriitaisista puheista itse kullekin, palkattomuuksista vaikkei työsopimuksessa mainita erikseen kys päivien olevan palkattomia jne.jne

ap

Taitaa esimies ihmetellä, kun ap laittaa perjantai-iltana tekstiviestillä tuollaisen kysymyksen... Ei ainakaan paranna asemaansa tuollaisella lapsellisella käytöksellä.

Vierailija
9/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi siellä käyttäydyt kuin pahainen penska ja tuolla tavalla viestittelet työnantajallesi?

Jos on niin paska työnantaja, niin äänestä jaloillasi, eli etsi toinen duuni!! Ei kai kenenkään sellaisessa paikassa tarvi olla töissä, joka on ihan hirvee?

Vai onko niin, ettet saa muualta töitä? Kokemukseni on, että monet tuollaiset ruikuttajat eivät saa muuta duunia, vaikka mitä hakisivat. Hyvä työntekijä saa töitä heti kun muualle hakee. Jotkut katkerana roikkuvat paskaduunissaan vuosikausia kun kukaan muu ei halua heitä palkata.

Vierailija
10/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei edes mene perille? Ja henkilöstöfirmallehan sun kuuluu raportoida, sehän sun palkkas päättää.

Vierailija
11/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä palkkatasolla.

Toisekseen se työnantaja jolla oikeasti on väliä on joku muu ja hän on jo kertonut haluavansa minut töihin jatkossakin.

Eli tällä firmalla jonka leivissä nyt olen ei ole peenkään väliä.

ap

Vierailija
12/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinne firmaanhan minä sen viestin juurikin laitoin.

ap

se ei edes mene perille? Ja henkilöstöfirmallehan sun kuuluu raportoida, sehän sun palkkas päättää.

Vierailija
13/14 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän yleensä sopimuksista yms kiinni. Ja kun olen tähän työpaikakan lupautunut tietyksi aikaa niin en hevillä viitsi heitä pulaan jättää koska tunkua näihin hommiin ei tosiaan ole kiitos palkkatason yhdistettynä haasteellisuuteen.

Lisäksi satun pitämään tästä työyhteisöstä kovasti, siellä on aivan huippua porukkaa ja se minun lähin työtoverini on myös aivan ihana.

ap

miksi siellä käyttäydyt kuin pahainen penska ja tuolla tavalla viestittelet työnantajallesi?

Jos on niin paska työnantaja, niin äänestä jaloillasi, eli etsi toinen duuni!! Ei kai kenenkään sellaisessa paikassa tarvi olla töissä, joka on ihan hirvee?

Vai onko niin, ettet saa muualta töitä? Kokemukseni on, että monet tuollaiset ruikuttajat eivät saa muuta duunia, vaikka mitä hakisivat. Hyvä työntekijä saa töitä heti kun muualle hakee. Jotkut katkerana roikkuvat paskaduunissaan vuosikausia kun kukaan muu ei halua heitä palkata.

Vierailija
14/14 |
07.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat kyllä henkilöltä, joka tekee itse itselleen asiat vaikeaksi työelämässä. Kas, kun aikuisten kesken ei asioita hoideta laittamalla lapsellisia kiukutteluviestejä työnantajelle vapaa-ajalla. Asioista keskustellaan kasvokkain, ja asiallisesti. Jos et edes itse osaa hoitaa juttua asiallisesti, olet ihan yhtä paha kuin se hirveä työnantajasi. Jos hän ei ole asiallinen, miksi sinun pitää vajota samalle tasolla? Sieltä on sitten turha enää itkeä asiallista kohtelua, jos itse lähtee tuolle linjalle.