Epäilen että siskoni myy itseään.
Mitä voin tehdä?Asia on todella kiusallinen ja olen hyvin huolissani hänestä? Hän on kuitenkin jo aikuinen ihminen, mutta ei ole voinut viime vuosina oikein hyvin....
Mitä voin tehdä?
Kommentit (17)
Saapahan siskoparka vähän lisää asiakaskuntaa ja tienestejä!
toivottavasti ei joudu järjestäytyneen rikollisuuden kynsiin.
sihteeriopisto sivuilta nin saat varmuuden. Siellä puhutaan itsensä myyjistä ihan nimellä.
Seksin myyminen ei ole Suomessa laitonta, mutta ostaminen on.
Ostaminen on laitonta parituksen ja ihmiskaupan uhreilta. Eli ihmiskauppa ja paritus on laitonta.
kirjoitat jotain mistä et mitään tiedä?
Seksiä saa Suomessa ostaa ja myydä.
Voisko kuitenkin kyseessä olla jotain muuta?
Et voi tehdä muuta kuin antaa hänelle kondomipaketin. Muuta en keksi kun en tunne kumpaakaan teistä. Me kaikki menetämme ihmisiä tavalla tai toisella. Voiko sille muuta tehdä kuin hyväksyä ja tottua?
Toisaalta, jos oma sisko alkaisi myymään itseään, ampuisin joka ainoan ihmisen joka häneen on koskenut.
Toisaalta, jos oma sisko alkaisi myymään itseään, ampuisin joka ainoan ihmisen joka häneen on koskenut.
paskaa kirjoittaa ainoastaan sellainen joka ei -onneksi- omista asetta.
Kaikki merkit vaan viittaa siihen...rivoja seksivälineitä, kassi valmiina.. kotiin vasta aamulla, pukeutuminen,,,peseytymiset öiden jälkeen....
En todella tiedä kun kyse on aikuisesta ihmisestä, että miten voin kysyä että miksi??? Tuskin kukaan nautinnosta sitä tekee??
Onko se niin että osto on kiellettyä?
ap
Onko se niin että osto on kiellettyä?ap
Kaikki merkit vaan viittaa siihen...rivoja seksivälineitä, kassi valmiina.. kotiin vasta aamulla, pukeutuminen,,,peseytymiset öiden jälkeen....
ap
Asutteko yhdessä, kun tiedät noin tarkkaan siskosi yölliset menot?
Epäiletkö, että siskosi on naapurintyttö?
Kaikki merkit vaan viittaa siihen...rivoja seksivälineitä, kassi valmiina.. kotiin vasta aamulla, pukeutuminen,,,peseytymiset öiden jälkeen....ap
Asutteko yhdessä, kun tiedät noin tarkkaan siskosi yölliset menot?
Ihan hyvä jos saa jotain pätäkkää bonuksena patukan päälle, itsellä lähti ihan ilmaiseksi monen monta kertaa... :/
tilapäisjärjestelyn vuoksi hetkisen ja siitä tiedän... Jotain hän salaa siitä olen varma... En voi ilmeisesti kuin antaa hänelle sen kortsupaketin ja kehotan varamaan ajan tautitesteihin....
Mä mietin sitä että antais ilmaiseksi... aika kauheeta sekin on, toivottavasti ei ole sotkeutunut johonkin että maksais velkojaan ...pirihuora..... järkyttävää.... Se kulkee päivät zombiena ja lähtee yöksi pois...
Kyllä tää elämä on... JA mulle se sanoo että kaikki on hyvin ja kiva että huolehdit.
ap