Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

YLLÄPITO?! voisi pikkuisen siistiä täällä

Vierailija
06.01.2012 |

aika monta palstapersun aloitusta voisi taas siistiä pois..

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta et saa ylläpitoon yhteyttä tätä kautta. Tuossa vasemmassa reunassa on valikko, jossa on linkki myös palautteeseen - sitä voi antaa ihan nimettömänäkin. Samoin voit ilmiantaa viestejä suoraan moderaattoreille, jotka eivät taida kuitenkaan olla hereillä.

Palstapersulla taitaa olla joku maniavaihe tmv. päällä, sen verran paljon hänen mielenmaailmansa tätä palstaa hallitsee.

Vierailija
2/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla alla näkyvällä linkillä, jos on rasistisia tai muita asiattomia viestejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

, kyselin itse jotain alapään karvoituksesta ja sen poistosta, ihan vaan vertaistueksi. Kun täällä kuitenkin jutellaan kaiken maailman vuodoista ja niiden väreistä, kohdunsuun avautumistilasta jne. Aiheita on niin laidasta laitaan, mutta pervot on todellakin erikseen. Enpäs kysele minä ainakaan enää.

Vierailija
5/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyhinä ja viikonloppuina eikä iltaisin/öisin

Vierailija
6/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta palstapersusta kyllä...

Vierailija
7/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asiattomat viestit perusteluineen.

Itse moderoin toisenlaista sosiaalisen median foorumia, meillä työaika on toistaiseksi arkisin 8-16, alan luonteesta johtuen. Mutta seuraamme jatkuvasti työajan ulkopuolella tulevia kontakteja, tottakai suurin osa surffailee iltaisin ja viikonloppuisin.

Viikonlopputyö on kallista, itse laskutan aika lailla ihan vaan "valmiudessa" olosta- eli kurkkaan tilanteen, teen töitä tunnin ja laitan koneen kiinni. Mutta jos yhtäkkiä tulee Tilanne isolla Teellä, olen paikalla ja vastuussa.

En tiedä miten Vauvan moderointi toimii, tämä on vaan kuvaus omasta, samantyylisestä työstäni.

Vierailija
8/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tuskin ketää häiritsee.

, kyselin itse jotain alapään karvoituksesta ja sen poistosta, ihan vaan vertaistueksi. Kun täällä kuitenkin jutellaan kaiken maailman vuodoista ja niiden väreistä, kohdunsuun avautumistilasta jne. Aiheita on niin laidasta laitaan, mutta pervot on todellakin erikseen. Enpäs kysele minä ainakaan enää.

Vierailija
9/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärää Mieltähän ei saa olla.

Oikeesti monikulttuurisuus on tosi kivaa ja sillee.

Vierailija
10/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuus on sinulle todella kirosana. Mutta et ollenkaan erittele, mitkä kulttuurit saavat sinut raivon valtaan. Heittelet vaan linkkejä ulkomaisista lehdistä mutta et näe että rikollisia on jokaisessa kulttuurissa. Älä demonisoi kansoja tai ryhmiä, puhu mielummin yksilöistä.

Vierailija
11/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huomannut, että palstapersu alkaa aina itkeä, kun joku ei ole samaa mieltä hänen kanssaan - ilmeisesti hänenkään kanssaan ei siis saa olla eri mieltä? Kaikenlaisia mielipiteitä saa olla, mutta miksei niitä mielipiteitä voi ilmaista jotenkin asiallisesti ja niin, että niistä voi keskustella? Miksi se palstapersun käytännön keskustelu on nimittelyä?

Minä keskustelen mielelläni eri mieltä olevien ihmisten kanssa, niin perussuomalaisten kannattajien kuin muidenkin. Palstapersut ovat kuitenkin tehneet kaikenlaisesta dialogista täysin mahdottoman. On vain heidän mielipiteensä, heidän jargoninsa ja vanhat kuluneet haukkumanimensä.

Vierailija
12/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärä tapa on sitä joka on rikollista. ja tiedät sen kyllä.

Vierailija
13/13 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikulttuurisuus on sinulle todella kirosana. Mutta et ollenkaan erittele, mitkä kulttuurit saavat sinut raivon valtaan. Heittelet vaan linkkejä ulkomaisista lehdistä mutta et näe että rikollisia on jokaisessa kulttuurissa. Älä demonisoi kansoja tai ryhmiä, puhu mielummin yksilöistä.

että persut ovat kaikki pahasta ja kokoomus päättää koko universumin asioista, eikö niin?

Kokoomus haluaa väkisin mamuja maahan riistopalkalla työtä tekemään, niin sitten ne ylimääräiset rahathan jäävät sille kokoomuslaiselle yrittäjälle :)

Näin on aina ollut.

ps. kerrotko vielä omin pikku sanoin, mikä on se "palstapersu"?