Paljonko maksat kuntoklubisi jäsenyydestä kuukaudessa?
Mietin Viva -kuntoklubiin liittymistä, hinta 62e kuussa. Onko mielestänne kallis?
Kommentit (13)
myös 18v poika salin jäsen opiskelijana: SATS 45e/kk
ja minulla on yliopistoliikunnan 12 kk setti, sillä saa käydä salilla ja ryhmäliikuntatunneilla.
Sen lisäksi toimin vapaaehtoisena liikuntaseurassa, joka järjestää jumppia ja käyn myös niissä.
Tämä kaikki kustantaa minulle 8,25 euroa kuukausittain. Opiskelijuus ja vapaaehtoistyö siis kannattavat.:)
Minulla on päiväjäsenyys ja kuntoiluoikeus klo 16 saakka. Työni puolesta päiväkuntoilu on mahdollista.
Mietin Viva -kuntoklubiin liittymistä, hinta 62e kuussa. Onko mielestänne kallis?
ja hinta 605€/v, joten kk 50,40. Siihen nähden kallis, mut taitaa olla aika normihinta tuo ilmoittamasi hinta. Ja toki on tärkeä miettiä mitä sillä rahalla saat? Kuinka monipuolinen lukujärjestys ym?
Puolentoista vuoden sopimus Lumossa.
eli saan käydä Suomen kaikilla Elixia saleilla ja jumpissa. Hinta on 68€/kk vuosisopimuksella.
Kattaa aika tavalla kaikki palvelut jumpista ja salista infrapunasaunaan ja ohjelmiin/ohjaukseen. Kuntosali ei kuulu ketjuihin.
50 kerran kortti 160€. En enää halua yhteenkään jäsenyyteen sitoutua, aivan rahan haaskausta ja kauhea vääntö että pääsee joskus jäsenyydestä eroon.
Yövyn hotellissa viikottain, ja hintaan sisältyy ilmainen pääsy SATS:lle. Kerta viikossa riittää, muuten liikun ulkona juosten & hiihtäen.
ja siinä on kaikki mahdolliset alennukset siksi, että en ole ansiotyössä ja olen omaishoitaja. Verrataan lähinnä opiskelijaan.