Mistä 1-v:lle talvirukkaset vetoketjulla?
Minkä merkkiset on lasten talvirukkaset, joissa vetoketju ranteesta peukaloon? Ovatko hyvät, hintansa väärti?
Miten pian lapsesi on oppinut puettaessa että peukalo menee oikeaan paikkaan rukkasessa?
Kommentit (3)
ne, mitkä olen nähnyt pk-harjoittelussa, niin vetskari meni ranteesta melkeen peukun kärkeen, oli helpot pukea pikkupojalle. Kaverini kanssa joskus niistä oli puhetta ja hän sanoi niiden maksavan n.28 euroa:/
Ehdottamasi prisman versiot on varmaan kanssa ihan kätsyt ja edullisetkin.
Meillä on yhdet prisman halvemmat hanskat, ja ne on pakkaskelillä kyllä aika ok (joskin kovemmalla kuin -5 ne on liian kylmät), mutta plussakelillä tai sen lähellä ne kastuu hetkessä.
Mun lapsilla on myös polarn o pyretin hanskat, mutta ne mun 1v vetää aina kädestä pois. Hoitolapsella on reimatec-hanskat, ja ne on kyllä hyvät! Lämpimät, pitää kosteutta, vetskari kämmenselkään ja lisänä vielä tarrakiinnitys ranteessa. KErran kun käteen laittaa, ei tartte uudestaan sitä tehdä. Seuraavaksi ostan omillekin sellaiset.
sellasia missä vetskari menee ranteesta kämmenen päälle, meillä on sellaset ja hyvät on ollu ja helpot pukea. Hintakin oli jotain alle 10e, että ihan edullisetkin.