Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä 1-v:lle talvirukkaset vetoketjulla?

Vierailija
06.01.2012 |

Minkä merkkiset on lasten talvirukkaset, joissa vetoketju ranteesta peukaloon? Ovatko hyvät, hintansa väärti?

Miten pian lapsesi on oppinut puettaessa että peukalo menee oikeaan paikkaan rukkasessa?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellasia missä vetskari menee ranteesta kämmenen päälle, meillä on sellaset ja hyvät on ollu ja helpot pukea. Hintakin oli jotain alle 10e, että ihan edullisetkin.

Vierailija
2/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne, mitkä olen nähnyt pk-harjoittelussa, niin vetskari meni ranteesta melkeen peukun kärkeen, oli helpot pukea pikkupojalle. Kaverini kanssa joskus niistä oli puhetta ja hän sanoi niiden maksavan n.28 euroa:/

Ehdottamasi prisman versiot on varmaan kanssa ihan kätsyt ja edullisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhdet prisman halvemmat hanskat, ja ne on pakkaskelillä kyllä aika ok (joskin kovemmalla kuin -5 ne on liian kylmät), mutta plussakelillä tai sen lähellä ne kastuu hetkessä.

Mun lapsilla on myös polarn o pyretin hanskat, mutta ne mun 1v vetää aina kädestä pois. Hoitolapsella on reimatec-hanskat, ja ne on kyllä hyvät! Lämpimät, pitää kosteutta, vetskari kämmenselkään ja lisänä vielä tarrakiinnitys ranteessa. KErran kun käteen laittaa, ei tartte uudestaan sitä tehdä. Seuraavaksi ostan omillekin sellaiset.