Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten eroon narsisti miehestä?

Vierailija
06.01.2012 |

mieheni on ihan selvästi narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivä.

Hän suuttui jouluna tulisesti, mustamaalasi minut ja minun sukuni fb kavereilleen ja puhelimitse kaikille tutuillemme hänen puolelta. haki eroa, joka tulisi ellen täyttäisi tiettyjä ehtoja, mutta nyt peruikin kaiken.

elämämme mieheni näköistä elämää, olen eristäytynyt muusta maailmasta äitiyden myötä,

minun puolelta yhteisiä tuttuja ei olekaan..nyt ei ole sitten niitä miehenkään puolen tuttavia kun oma pesä on liattu.

tuntuu, että happi loppuu ja lapsillakin paha olla ihmisen kanssa, joka ajattelee kaikkea vain omasta näkökulmastaan esim. lapset eivät saa käyttää lumilapiota pihalla, eikä muutoinkaan leikkiä omalla pihalla. pitää säilyttää lumi siistinä ja vain hän voi käyttää itse ostamaansa lapiota.

luulen, että lapset saavat pian oudon mallin elmäänsä, jossa yksi sanelee ja muut tottelee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eristäytynyt muusta maailmasta äitiyden myötä

Ottakaa mies aktiiviseksi perheenjäseneksi, isäksi, puolisoksi, niin vips, ongelma ratkeaa, tavalla tai toisella. Taistelkaa ja lopettakaa lastenne omiminen.

Vierailija
2/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mies on tasapainoton henkisesti- ei siinä viisastelu ja vaimon syllistäminen nro 3 auta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tarvitse siihen miestä. Hakemuslomakkeen saa käräjäoikeuden kansliasta.

Jos mies on kontrolloiva tai väkivaltainen, kannattaa järjestää kaikessa hiljaisuudessa uusi asunto valmiiksi, pakkailla tavaroita ja miettiä, mitä ottaa mukaan. Raha-asiat kannattaa järjestää niin, ettei mies pääse kiristämään rahan avulla. Jos on erilliset rahat ja omat tilit niin eroaminen on aika yksinkertaista.

Lasten asioissa tärkeintä on, että jos haluat asua lastesi kanssa, et saa hetkeksikään muuttaa asumaan heistä erilleen. Narsisti ei epäröi käyttää lapsia lyömäaseena, joten heitä ei pidä jättää hänelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi