Kysy lapseltasi, mikä on luokan hikarin nimi
Kommentit (42)
taitavat kumpikin olla luokkansa parhaita (enkä tässä nimiä ala mainita). Eivät ole hikkejä tai hikareita, vaan älykkäitä. Alaluokilla ei koulumenestykseen muuta tarvita.
Lauri ja Tuomas
(Häiriköt: Jami ja Nemo)
on kaikessa hyvä, oppii nopeasti ja hänellä on vielä pari vaativaa harrastusta.
ensinnäkin "hikari" on yleensä haukkumasana. Itseasiassa vielä selkeästi kateudesta kumpuava. Pitää ilkkua, kun joku on parempi kuin itse on.
Ja lisäksi, mitä ihmeen väliä sillä nimellä on vai onko ap niin yksinkertainen, että kuvittelee lapselle annetun nimen tekevän hänestä hyvän koulussa?
mutta sanoin että pinko, niin johan tuli vastaukset: Niko ja Janica
Hassua muuten, palstallahan noin on leimattu adhd-nimiksi ja vähintään hirveiksi häiriköiksi
Tytöistä Sofia ja Karla.
Teini nukkuu, vastausta en saa vielä :)
Oma veikkaus on että ainakin Julia.
eikä b) osannut sanoa, kuka on luokan paras "en mä nyt katsele mitä ne muut tekee"
Itse olin koko kouluajan luokan (ja yleensä) koulunkin paras keskiarvoltani ja tunnettu ja tunnustava hikari;-)
ovat lasteni kavereita.
Johannes ja Ville.
hiken nimi oli Pekka. Yläasteella sitten Katri. Itsekin taisin olla, mutta enpäs kerro nimeäni!
Saku ja Petra.
Kun mä kävin koulua niin hikarit on Henri ja Minna. Viereisellä luokalla on Johanna ja Tero.
Oma lapseni on luokkani parhaimmistoa, en tiedä muiden arvosanoista.
Yleensä tuo täydet pisteet kokeesta kuin kokeesta.
Hikari (valo) on japanilainen naisen nimi.
Ei meiän luokalla ainakaan hikareita ollut... Paitsi minä
Onko tämä teinin aloitus vai aikuisetko täällä koulukiusaa netin välityksellä? Hävetkää!
Oli vastaus, ja oikea muoto on kuulema Hikke.
Lapsi vastasi Emma ja yökyläilevä kaverinsa Anni.